Wersja Scout z 4x4 z wiekszością dostępnego wtedy wyposażenia. Ogólnie świetne auto, jestem z niego bardzo zadowolony. Spalanie okolo 8-9 l, w dlugiej trasie mozna zejsc do 6-7.
Jedyne mankamenty to:
1. Na dzien dobry do wylaczenia system start-stop. Chcesz ruszyc szybko na skrzyżowaniu a tu silnik akurat sie wyłącza i zanim sie znowu wlaczy, skrzynia zalapie co sie dzieje to mija chwila.
2. Aktywny tempomat ogólnie bardzo dobry, ale czasem jadąc za kimś na łuku, jakby traci punkt zaczepienia i nagle przyspiesza.
Wrażenia
5,0
Silnik
180 koni jest wystarczające, jak za mało to zawsze zostaje RS albo tuning
5,0
Skrzynia biegów
DSG działa swietnie, zmienia sprawnie biegi, nie zamula.
5,0
Układ jezdny
Bez zastrzeżeń, naped na 4 koła naprade daje rade. Gleboki snieg, lod na drodze itp, bez problemu.
4,0
Karoseria
Nadwozie ok, ale podwozie po 5 latach zaczyna już zjadać korozja. Auto użytkowane w Norwegii, więc dość wilgotny klimat. Mój błąd, bo powinienem zaraz na początku zrobić konserwację podwozia.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność bardzo dobra w każdą stronę
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, przyciski czytelne i i pod ręką. Siedzenia wygodne, chociaż w dłuższych trasach (po kilkaset km) czuć dyskomfort
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działa swietnie, najlepsza rzecz to podgrzewanie przedniej szyby, rewelacja. Chwila i nie trzeba drapać szyby. Inna spawa to webasto tez rewelacyjna sprawa.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla osoby 180 cm miejsca pod dostatkiem z przodu i z tyłu
5,0
Wyciszenie
Jak na tea klasę bardzo dobre
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Normalne koszty utrzymania, zero awarii tylko serwis. W porównaniu ze zwykłą wersją to jako ekstra wydatek to chyba tylko wymiana oleju w DSG i Haldex’ie
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zero awarii
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 TSI 180KM 132kW
[l/100km]