Szukaj

Ocena kierowcy - Skoda Roomster Mikrovan Facelifting

www.agencjaufo.pl, 11 lat temu
Silnik 1.4 16V 85KM 63kW
Rok produkcji 2011
Przebieg: 7 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Skoda Roomster Mikrovan Facelifting 1.4 16V 85KM 63kW 2010-2015 - Oceń swoje auto
4,38
6% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Obawiałem się,że taki wysoki samochód będzie niestabilny na zakrętach, ale bardzo się myliłem.
5,0
Całokształt
Pomimo pewnych drobnych niedociągnięć (a raczej nieprzemyślanych wg mnie rozwiązań konstrukcyjnych), o których wspominałem jestem bardzo zadowolony z Roomstera. Polecam go wszystkim, którzy poszukują niedrogiego samochodu o ponadprzeciętnych możliwościach. Szczególnie mam tu na myśli zdolność do przewożenia prawie wszystkiego, co w danej chwili trzeba przewieźć, a oprócz tego doskonale spisuje się jako auto rodzinne.
Wrażenia
4,0
Silnik
Rakieta to nie jest, ale z tym się liczyłem przed zakupem. W dolnym zakresie obrotów brakuje mocy i trzeba trochę powachlować biegami. Jednak 85 KM w zupełności wystarcza do sprawnego przemieszczania się z punktu A do B.
4,0
Skrzynia biegów
Brakuje 6 biegu...
5,0
Układ jezdny
Pomimo dość wysokiego nadwozia pewnie trzyma się drogi. Niestety boczny wiatr jest dość mocno odczuwalny.
Komfort
3,0
Widoczność
Czujniki z tyłu rozwiązują problem widoczności. Z przodu nie widać maski (dla niektórych może stanowić to problem). Słupek B trochę przesłania widok z boku. Skoda chwali się ogromnymi szybami z tyłu, s(z)koda, że zapomniała takie same wstawić z przodu, z pewnością byłoby bezpieczniej. Jednak powyższe wg mnie w żaden sposób nie dyskwalifikuje tego samochodu.
5,0
Ergonomia
5 z minusem za gniazdo zapalniczki zlokalizowane koło dźwigni hamulca ręcznego, gniazdo AUX IN zamiast USB oraz wystającą obudowę radia, w którą można uderzyć kolanem np. podczas kolizji. Wkurzająca jest również dziura za fotelami pasażerów oraz brak możliwości regulacji przód/tył środkowego fotela. Duuuuuuży plus za przestrzeń ładunkową. Poza tym wszystko pod ręką i bardzo czytelnie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzeje i chłodzi. To chyba dobrze?
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsce dla kierowcy mogło by być bardziej komfortowe. W moim odczuciu siedzisko jest za krótkie (mam 184 cm wzrostu), brak podparcia lędźwiowego i słabe trzymanie boczne. Jednak można zamówić fotele bardziej komfortowe. Co do miejsca z tyłu, to za dużo nie wiem, bo tam nie siedzę, ale dzieciaki są zadowolone :-)
4,0
Wyciszenie
W środku nie za głośno, można rozmawiać lub słuchać radia nawet przy dużych prędkościach.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie w normie. Średnio wychodzi 6,5 - 7 litrów.
5,0
Stosunek jakość/cena
Autko w rozmiarze kompaktu, ale w cenie segmentu B. Cena zakupu 44 000 zł. - w tej cenie komputer, klima, alarm, immobiliser, tempomat, radio mp3 z ogromnym wyświetlaczem, czujniki cofania, komplet opon zimowych. Więcej nie trzeba...
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Musze zgłosić do ASO skrzypiący fotel, charczący(?) głośniczek czujnika cofania oraz podciągnąć linkę hamulca ręcznego.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak, ale dopiero 7 000 stuknęło na liczniku.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 16V 85KM 63kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Skoda Roomster Mikrovan Facelifting 1.4 16V 85KM 63kW
Średni koszt przejechania 100 km
35,00 zł
8,5
l/100km
8,3
l/100km
Zobacz dzienniki
Skoda Roomster Mikrovan Facelifting