Szukaj

Ocena kierowcy - Skoda Roomster Mikrovan Facelifting

Auda, 11 lat temu
Silnik 1.4 16V 85KM 63kW
Rok produkcji 2011
Przebieg: 90 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Skoda Roomster Mikrovan Facelifting 1.4 16V 85KM 63kW 2010-2015 - Oceń swoje auto
3,31
20% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Niezawodność.
3,0
Całokształt
Konkluzja prosta. Na trasę nadaje się jak świnia do zaprzęgu. Jeśli ktoś wozi dzieci do szkoły i na zakupy jest ok. O wyglądzie się nie dyskutuje.
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik jak z kosiarki, moc również. Elastyczność na poziomie roweru, trzeba żyłować do granicy obrotów aby samochód w miarę przyspieszał. Jeżdżę nie obciążony, bez tylnych siedzeń a byle ducato wyprzedza mnie jak furmankę. Przy prędkościach autostradowych na podjazdach na piątym biegu samochód po prostu zwalnia. To jednostka do jeżdżenia po mieście.
4,0
Skrzynia biegów
Nie ma się do czego przyczepić. Często jeżdżę nie używając sprzęgła na wyczucie obrotów i nie zdarzają się zgrzyty. Bardzo długi IV i V bieg.
3,0
Układ jezdny
Jak cały samochód proste do bólu i to się u nas sprawdza. Z przodu kolumny Macphersona z tyłu belka z golfa IV, nie ma się co zepsuć. Sama kalibracja wraz z wysoką \"budą\" auta powoduje, że buja i znosi na trasie przy byle podmuchu wiatru. Czasem jadąc za kimś widzę, że na samochód przede mną wiatr nie robi żadnego wrażenia, a ja zygzakuję jak wąż.
Komfort
4,0
Widoczność
Prawie doskonała. Z uwagi na grube słupki \"B\" trzeba uważać na martwe pola. Dość nisko schodzi krawędź dachu nad przednią szyba, trzeba się pochylać stojąc pierwszym na skrzyżowaniu aby zobaczyć na wiszący sygnalizator. Ale przynajmniej w lecie się tak szybko nie nagrzewa.
4,0
Ergonomia
Dużo schowków i wnęk na napoje to ogromna zaleta jak się spędza cały dzień w trasie. Wszystko w zasięgu ręki. Siedzenia, a w zasadzie pozycja za kierownicą to porażka. Można się poczuć jak w starej Nysie, siedzi się wysoko jak na taborecie. W długiej trasie drętwieją nogi i bolą plecy. Fotel nie da się na tyle opuścić żeby wygodnie usiąść, podobnie kierownicę. To dobre w mieście kiedy się często wsiada i wysiada... totalny absurd to zagłówki, w których nie można zmienić pochylenia. Wymieniłem na pasujące ze starego leona inaczej garba bym dostał.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działa bez zarzutu.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jeżdżę w pojedynkę więc nie brakuje.
2,0
Wyciszenie
Do 100 km/h jest ok, później wyje jakby odkurzacz ktoś załączył w środku. Na autostradzie wyłączam nawet radio bo i tak nic nie słychać. Podobnie z zestawem głośno-mówiącym.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Silnik trzeba żyłować a przez to pali jak smok.
3,0
Stosunek jakość/cena
No cóż, na rynku trudno znaleźć coś podobnego za takie pieniądze.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bez zastrzeżeń. Auto proste jak budowa cepa! Plastiki słabej jakości, odbarwiły się w okolicy kratek nawiewu od oparów środka zapachowego. Wygląda to jakby ktoś wybielacz wylał.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 16V 85KM 63kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,7
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Skoda Roomster Mikrovan Facelifting 1.4 16V 85KM 63kW
Średni koszt przejechania 100 km
35,00 zł
8,5
l/100km
8,3
l/100km
Zobacz dzienniki
Skoda Roomster Mikrovan Facelifting