Za niewiele ponad 100tyś zł to fajny samochód. Mało pali, przestronny, wnętrze przyzwoitej jakości, duży bagażnik. Nieźle wyciszony jak na ten segment. Irytujące systemy wspomagające kierowcę: Line assist i rozpoznawanie znaków mam zawsze wyłączone, a po ostatnich przygodach z Front assist też wyłączam - samochód samoczynnie bez powodu dał po hamulcach - wg. serwisu to się zdarza - odmówili podjęcia tematu, a problem nie jest odtwarzalny na zawołanie, póki co miał miejsce tylko raz.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik wystarczający do tego auta, nieżle przyspiesza, jest dość elastyczny i mało pali. Póki co nie mam uwag.
5,0
Skrzynia biegów
Manualna 6 biegów, wszystko ok
4,0
Układ jezdny
Zawieszenie proste, w zakrętach idzie trochę jak balia, pomimo dość twardej charakterystyki.
5,0
Karoseria
Auto ładne, większe w środku niż mogłoby to wynikać z rozmiarów zewnętrznych. Mam tylko jedną uwagę, podczas silnego deszczu strugi wody pojawiają się na bocznych oknach.
NA ŻYWO
Komfort
4,0
Widoczność
Słaba widoczność do tyłu. Warto dopłacić za kamerę.
5,0
Ergonomia
W 4 osoby zrobiłem trasę do Grecji, nikt nie narzekał. Generalnie powyżej oczekiwań od auta za te pieniądze.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez klimatyzacji ciężko odparować szyby.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo miejsca, jak w aucie o klasę większym.
5,0
Wyciszenie
Jak na tę klasę auta jest ok.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dużo auta za rozsądną cenę.
5,0
Stosunek jakość/cena
Dużo auta za rozsądną cenę.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W okresie zimowym na bardzo wychłodzonym silniku pojawiało się dziwne dzwonienie pod maską, ustawało po kilku minutach. Okazało się że jakaś blacha była źle ustawiona i dzwoniła. Raz zdarzyło się że Front assist samoczynnie bez powodu na pustej drodze, przez 2 sek. wcisnął hamulec "do podłogi" po czym odpuścił.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 TSI 115KM 85kW
[l/100km]