Szukaj

Ocena kierowcy - Skoda Superb II Sedan Facelifting

Log217, 3 lata temu
Silnik 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Rok produkcji 2013
Przebieg: 295 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Skoda Superb II Sedan Facelifting 2.0 TDI CR DPF  140KM 103kW od 2013 - Oceń swoje auto
4,57
6% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Dobry egzemplarz z dobrym wyposażeniem. Biały z jasnym wnętrzem, robi dobre wrażenie, jest wygodny, poręczny, i mnie pasuje słowo: przyzwoity.
Wrażenia
4,0
Silnik
Ani szczególnie leniwy ani szczególnie szybki. Po prostu skodowaty czyli dobry ale bez szaleństw.
4,0
Skrzynia biegów
300 kkm się czuje na skrzyni, z 1 i 5 zdzienko haczą.
3,0
Układ jezdny
Limuzynowato, ociężale, ciężki przód. Zapomnij o jakichkolwiek szybszych manewrach, troche jak krążownik, dostojnie, spokojnie, gumowato.
5,0
Karoseria
Dla mnie ok. Raczej zachowawcza, bez fajerwerków ale jest optymalna, duże wnętrze i duży bagażnik, designersko emocji nie porywa ale tez nie powoduje odruchu wymiotnego. Dla mnie ok, wyzywające tez nie jest, po prostu przyzwoity kawał auta.
Komfort
5,0
Widoczność
Duża powierzchnia szyb, widac co potrzeba, pomimo ze to sedan/liftback słupki c nie wkurzają a i widok wstecz nie jest specjalnie zły. Słupki a nie są bardzo cienkie ale o dziwo nie przeszkadzają w obserwacji, lusterka są wystarczająco duże ze widac co potrzeba.Plus czujniki parkowania i kamera i nie ma kłopotu z parkowaniem.
5,0
Ergonomia
To moj pewnie 30 lub 40 samochód, wsiada się i jedzie, zero udziwnień. japonczyki i europejskie, pomimo wielu dodatków komfort itd bezproblemowo i od razu wiadomo co jest co i po co.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest ok. Wydajne ogrzewanie i chłodzenie, nawiewy na tył w słupkach bardzo są wygodne, do poziomu 2 w klimatroniku hałas jest niewielki, automatyka nie drażni, ustawić i zapomnieć.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W środku miejsca po kokardkę. Nawet 5 osób nie jojczylo, przy moich 188cm zero ciasnoty. Bagażnik...jak to superb, walizki itd wszystko mieszczą. 5 drzwi są otwierane na 2 sposoby i to bardzo wygodne, ilość siatek, uchwytów, haczyków itd jest wystarczająca.
3,0
Wyciszenie
Mógłby być cichszy. Sporo mat i wykładzin ale silnik troche dokucza, dieslowatosc słychać, za to wydech ok, nie irytuje. Troche irytuje szum przy lusterkach ale nie jest dokuczliwy.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
To moje auto służbowe, wiec koszty.. jakie koszty?!.. :-)
5,0
Stosunek jakość/cena
Jw, to moje auto służbowe, wiec o kosztach nic z mojej strony.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ramka wokół drążka zmiany biegów (łuszczenie nibychromu) i tyle. Wszystko działa, przyciski działają, nic nie odpada, nie zgrzyta.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zero jakichkolwiek zgryzot. Przeglądy minimum, a auto codziennie w drodze, rocznie +- 50 kkm, od ganiania po autostradzie po lokalne dziury na wiejskich drogach.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Skoda Superb II Sedan Facelifting 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
222,00 zł
6,2
l/100km
Zobacz dzienniki
Skoda Superb II Sedan Facelifting