Zawieszenie
: Niesamowita klasa przy wybieraniu nierówności
5,0
Całokształt
Perfekcyjny samochód. Jako, że jest to około 40-ty samochód, który użytkuję mam spore porównanie.
Oczywiście kluczem jest to, czego od samochodu oczekujemy. Jeśli szukamy komfortu, wyciszenia, wygody, ilości miejsca, niskich kosztów eksploatacji w jednym... to jest to świetny wybór.
Wrażenia
5,0
Silnik
2.0 TDI to klasa sama w sobie- ładnie rozwija moc, jest cichy, oszczędny i naprawdę dobrze daje sobie radę z niemałym autem.
5,0
Skrzynia biegów
Rewelacyjnie i płynnie zmienia biegi.
5,0
Układ jezdny
Oczekiwałem komfortu i to dostałem- mam zawieszenie bez DCC, pracuje niezwykle aksamitnie i cicho. Przy tym samochód bardzo dobrze się prowadzi- nawet przy wysokich prędkościach jest mega stabilny.
5,0
Karoseria
Auto wygląda bardzo ładnie, dobre proporcje. Przy tym mega funkcjonalne- jak to skoda.
Komfort
5,0
Widoczność
Jak na wielkość auta i ilość miejsca jest super.
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Klasa sama w sobie- ilość miejsca przekracza oczekiwania.
5,0
Wyciszenie
Zaskoczyło mnie pozytywnie. Jadąc nieraz 150-160 żona myśli, że to około 120 ;) i to mi pasuje. Dzięki temu nie czuć tak bardzo prędkości.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bardzo mało pali, serwis bardzo tani. W razie gdyby coś się zepsuło (nie miałem tej przyjemności ;)) to jest to VW, więc dostęp do części i mechaników jest ogromny.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI 150KM 110kW
[l/100km]