Auto mi bardzo pasuje. Wymienię 3 rzeczy, które razem powodują dużą przyjemność w prowadzeniu tego auta: tempomat adaptacyjny, automatyczna skrzynia i hold stop (chyba tak to się nazywa). Przestrzeń w środku to bajka, wreszcie pies ma z tyłu miejsce do podróżowania.
Wrażenia
5,0
Silnik
ładnie wyciszony, do 70-siątki praktycznie niesłyszalny. Duża kultura pracy.
5,0
Skrzynia biegów
osobiście preferuję styl jazdy emerycki i ta automatyczna skrzynia to bajka. Mam manetki ale nie używam (raz tylko użyłem)
5,0
Układ jezdny
Mnie osobiście prowadzi się go bardzo dobrze. Na zakrętach nie czuję pochylania się auta.
5,0
Karoseria
jeśli chodzi o trwałość, to za krótko go mam.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność w przód i na boki bardzo dobra. Do tyłu słabo. Boczne lusterka wsteczne mogłyby być lepiej zaprojektowane. Na szczęście jeśli chodzi o parkowanie, to jest i kamera wsteczna i czujniki (także z przodu) więc jest OK.
5,0
Ergonomia
Deska rozdzielcza, kierownica wielofunkcyjna i obsługa navi i multimediów oraz pozostałe włączniki zasługują na pochwałę. To właśnie czytelność informacji na wirtualnym kokpicie od razu zachęciło mnie do poważniejszego zainteresowania się tym autem. Uważam, że ładnie zróœnoważyli manualną i tabletową obsługę samochodu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bardzo dobra, bez zastrzeżeń.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
po prostu bajka.
4,0
Wyciszenie
Mam hopla na tym punkcie. Silnik wyciszony bardzo dobrze. Gorzej z nadkolami - dźwięk opon włazi. Mierzyłem decybele - przy 90km/h dostałem 67dB. Ale zauważyłem też, że blisko drzwi hałas jest większy.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
no ale zamontowałem LPG
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
na razie OK, no ale 5 tys. to za krótko
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
na razie OK, no ale 5 tys. to za krótko
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 T-Gdi 163KM 120kW
[l/100km]