Ocena kierowcy - Ssangyong Tivoli Crossover Grand Facelifting
MarianZ,
5 miesięcy temu
Silnik 1.5 GDI-T 163KM 120kW
Rok produkcji 2024
Przebieg:
21 tys. km
Okres użytkowania:
1 rok
4,93
13% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
To moje 13 auto, 40 lat jeździłem dieslami... I nie żałuję że przesiadłem się na LPG...taniej i ciszej a dynamika bajka wszystkie parametry na hamowni dla LPG to 183 KM i 306 No 8,9.do.setki...jechalem nim już 200 km/h i jeszcze był zapas ...
Dodatkowo wyciszyłem i zabezpieczyłem, teraz cicho jak w Mercedesie S może.
Skrzynie podróżowałem ceramizerem i radykalnie wyciszyła się...do oleju silnika też dodałem ceramikę... Spalanie 8-10 l LPG dogrywka 1.5 -1.8 pb.
Wrażenia
5,0
Silnik
Znakomity, w LPG oszczędniejszy od diesli, GPS czyści się automatycznie podczas jazdy bez spec trybów, bo spaliny gazu są zawsze i mniej skłonne do nagarów
5,0
Skrzynia biegów
Dodałem ceramizer chodzi jak masło i chodzi cicho, 0,5 litra mniejsze spalanie od automatu
5,0
Układ jezdny
To SUV, jak każdy wysoko zwieszony trzeba specjalnej techniki jazdy... To nie bolid F1. Ale za to w terenie na polnych ścieżkach rewelacja...na autostradzie lekko 140 szybkość podróżna nie męczy hałasem bo go dodatkowo wyciszylem
5,0
Karoseria
Ok, dobrze zabezpieczono proszkowym ocynkiem, dodatkowo x2 zabezpieczyłem podwozie i profile zamknięte woskiem syntetycznym
Komfort
5,0
Widoczność
Cicho, dobre fotele, wysoka pozycja za kierownicą, dobry sprzęt audio, carplay włącza się Jean jak tylko wchodzę do auta i już grają Spotify wg mojej konfiguracji, radio dab , nawigacja Tomtom, duży bagazńik 700/1500 l
5,0
Ergonomia
Świetna, dobra regulacja z kierownicy łącznie z tempomatem
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko grzeje zimą i szybko chłodzi latem...dużo ustawień różnych pozycji klima dwustrefowa,
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
To klasa C, przesiadłem się z 7 osobowego Grandisa Mitsu i w tivoli jest przestronniej