Szukaj

Ocena kierowcy - Subaru Impreza III Hatchback

:), 2 lata temu
Silnik 2.0 i 150KM 110kW
Rok produkcji 2009
Przebieg: 216 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Subaru Impreza III Hatchback 2.0 i 150KM 110kW 2007-2013 - Oceń swoje auto
4,21
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie
Przeniesienie napędu
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Dźwięk boksera, co tu więcej mówić? Chociaż przy oryginalnym układzie wydechowym bardzo cichy w szczególności na jałowych obrotach. Silnik jak na tą budę ma mało mocy, ale do bezpiecznego wyprzedzania i czasem zabawy wystarczający.
4,0
Skrzynia biegów
Nie trzeba się namachać ręką żeby zmieniać biegi. Jeśli wszystko jest w porządku dźwignia chodzi lekko i pewnie, każdy bieg ma swoje miejsce nic nie lata.
5,0
Układ jezdny
Najlepsze w tym aucie jest to jak ono się prowadzi. Bez względu na deszcz czy śnieg jak ktoś ogarnia jazdę i się auta nie boi na prawdę można wiele. Na zakrętach się klei jak i podczas poślizgu robi się autem na co ma się ochotę. Układ jezdny jest na prawdę precyzyjny przez co prowadzi się go jak dla mnie bardzo dobrze, niczym nas nie zaskoczy.
3,0
Karoseria
Jak to japończyk, słaba blacha i cienka warstwa lakieru przez co jest delikatniejszy niż np u niemca. Jednak w moim dwunastolatku na podwoziu mam tylko miejscami naloty, najwięcej na układzie wydechowym.
Komfort
4,0
Widoczność
Jeśli chodzi o szyby to tylko tył jest jak dla mnie ciężki do wyczucia na początku jeśli chodzi o odległość. Duży plus za duże lusterka w których nie musimy ze skośnymi oczami się dopatrywać krawężnika.
5,0
Ergonomia
Wszystko ma swoje miejsce, szybko przyzwyczajamy się co gdzie jest a jednocześnie nic nas nie rozprasza w trakcie jazdy.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wszystko tak jak być powinno. Nagrzewa się szybko w zimę. Tylko jest lekko odczuwalna praca kompresora klimy jeśli chodzi o moc silnika albo tylko u mnie tak jest.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam 185 cm więc osoba za mną nie może być za wysoka jeśli chce komfortowo jechać w trasę. Jednak mimo tego że to hatchback na kanapie z tyłu jest na prawdę sporo miejsca, przód oczywiście też spoko.
3,0
Wyciszenie
Powyżej 140 km/h już trochę szumi, do poziomu audi/mercedesa z tych lat dużo brakuje ale nie ma tragedii.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Koszty trochę większe jeśli chodzi o części niż większość typowych aut. Jednak o te auta trzeba dbać to wtedy się odwdzięczą bezawaryjnością. Jeśli się na częściach nie oszczędza to zazwyczaj tą część wymienia się raz.(Nie licząc oczywiście łączników stabilizatora itp..) Wystarczy na bieżąco robić wszystko jak należy z eksploatacją a nic nas nie zaskoczy. Spalanie jak to u boksera, nie najmniejsze. Gazu spala mi od 10(Trasa) do 15(Miasto) ale to ogólnie też przez moją ciężką nogę.
4,0
Stosunek jakość/cena
Aktualnie w 25 tyś znajdziemy
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
To już 10 letnie auto więc wiadomo że coś zacznie się psuć. Ale jestem niemal że pewny wysokiej bezawaryjności tego auta na tle jego rówieśników z różnych klas.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przejechałem 50 tyś i na razie nic poważnego.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
13,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
13,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
17,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
10,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Subaru Impreza III Hatchback