Szukaj

Ocena kierowcy - Subaru Libero III

Bartel www.subarulibero.org, 16 lat temu
Silnik 1.2 54KM 40kW
Rok produkcji 1995
Przebieg: 110 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Subaru Libero III 1.2 54KM 40kW 1993-1998 - Oceń swoje auto
4,62
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Oczywiście napęd! Dołączany na życzenie (w dowolnej chwili) przedni napęd to poezja dla każdego kierowcy. Prócz tego możliwości aranżacji wnętrza (niemal nieograniczone) i ogromna pojemność wewnętrzna przy tak niewielkich zewnętrznych wymiarach stanowią o wyjątkowości tego śmiesznego, w gruncie rzeczy, samochodziku. Uśmiechy innych kierowców czy przechodniów to stały element towarzyszący użytkownikom Subaru Libero. :-)))
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Czasem szyberdach potrafi się nieco
5,0
Całokształt
No takie "minus pięć". Boczny wiatr jest wrogiem Liberka, ale to jeden z wielu wrażliwych na wiatr samochodów.
Wrażenia
5,0
Silnik
Japoński wyrób, mimo upływu lat, wciąż pozostaje pewnym i niezawodnym.
4,0
Skrzynia biegów
Hebel chodzi dość twardo ale bez problemów. Skrzynia pracuje poprawnie, przedni napęd dołącza się śpiewająco!
5,0
Układ jezdny
Tu nie może być inna ocena - dołączany przód to poezja! Subaru zawsze było mistrzem napędu na 4 koła - potwierdza to również niepozorny napęd w niepozornej minifurgonetce!!
Komfort
5,0
Widoczność
Akwarium - i tyle.
4,0
Ergonomia
Nieco "inna" pozycja za kierownicą, choć po krótkim przyzwyczajeniu nie przeszkadza. Robiłem trasy po kilkaset kilometrów i mój chory kręgosłup zniósł to dzielnie. Z tyłkiem gorzej, ale on boli w każdym aucie po paru godzinach... :-)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja siłą faktu doskonała (dwa szyberdachy i wszystkie - prócz tylnej - szyby odsuwane) . Grzanie - prawie idealne, choć w starszym aucie trzeba wybaczyć i/lub poprawić pewne nieszczelności.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jeździły z nami duże psy (3 sztuki naraz), kozy miniaturowe i wszelaki inny ładunek. Poza tym auto rejestrowane u nas na 6 osób mieści spokojnie 7 osób ;-)
4,0
Wyciszenie
Ze względu na wiek autka nie można oczekiwać cudów. Ale małe poprawki czynią cuda.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mhm... tu opinie są rozbieżne. Silnik 1,2 l musi rozpędzać tonowe autko. Więc trochę spalić musi. Ale niektórzy właściciele naprawdę osiągają imponujące wyniki w oszczędności (dużo zależy tu od stanu technicznego). Ja mam instalację LPG :-))) Spalanie gazu to ok. 10 l/100 km. W danych o spalaniu podałem wartości benzyny.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jakość oryginalnych aut nie odbiega od dobrych wzorców japońskich produkcji. Wyszukanie dobrego egzemplarza za stosunkowo niewielką, jak na możliwości, które oferuje ten samochód, cenę - nie stanowi większego problemu.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Praktycznie bez zarzutu.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak. Ot co.

LPG - zużycie paliwa dla silnika 1.2 54KM 40kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,4
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Subaru Libero III