Zawieszenie
: Wjedzie się tym wszędzie + dołki nie istnieją
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
: Miałem wyciek z uszczelniacza półosi - prawdopodobnie przygnieciona półoś od wózka widłowego - USA.
5,0
Całokształt
Auto przekozacki ,ale ma też minusy tj. silnik niby 2.5 ,ale mocy brak (182KM). Skrzynia biegów - to CVT - więc wyje. Za to biegi zmienia płynnie ,ale przy 150km słychać już silnik bardzo głośno. Przydałby się nadbieg ,albo zwykła 6-7 stopniowa skrzynia automatyczna która przy v max utrzymywała by 5k obrotów.
Wrażenia
4,0
Silnik
Pali w "ciul" - od 6.5 (trasa 90km/h) do 11PB po mieście
4,0
Skrzynia biegów
Wolałbym zwykły automat. Głośna.
5,0
Układ jezdny
Kozacki - lepiej być nie może.
5,0
Karoseria
Rozstaw osi zwiększyłbym o 10cm- dało by to dużo miejsca na kanapie pasażera. Reszta cukierek
Komfort
5,0
Widoczność
Brak kamery z przodu przeszkadza przy parkowaniu, Dodatkowo brak czujników parkowania nawet w najwyższej wersji.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką przemyślane. Jedynie schowek przed skrzynią biegów mógłby być inaczej zaprojektowany... Strasznie głęboki ,a telefonu nie schowasz całego. Klucze jak wpadną to problem z ich wyjęciem
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Cycuś glancuś - nie potrzeba nic więcej.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Troche słychać relingi powyżej 140km/h
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak awarii
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.5i 169KM 124kW
[l/100km]