Szukaj

Informacje o Subaru Outback VI

Lata produkcji: 2021 – teraz
Segment: Klasa średnia
Produkowany od roku 1995, model typu crossover (segment I). Łącząc właściwości średnich rozmiarów rodzinnego kombi oraz SUV-a, Subaru Outback jest zaliczany do samochodów typu SUW (Sports Utlility Wagon). Auto oparte jest na modelu Legacy kombi, od którego odróżnia się wyższym prześwitem, osłoną podwozia, a także innymi elementami, które stanowią przystosowanie do jazdy po bezdrożach. Do roku 2009 sprzedawany był jako Legacy Outback, od tego czasu oferowany jest pod własną nazwą Outback. Piąta generacja auta została wprowadzona na rynek w roku 2015. Dostępny w latach 1994-2011 model Outback Sport był całkowicie odrębnym modelem – wariantem kombi Subaru Imprezy.
czytaj więcej
Powagosław
Najlepiej wyglądający Outback w historii. Może nawet jeden z najzgrabniej wystylizowanych modeli Subaru w ostatnich… Od dawna. Lepiej późno niż wcale. ~Powagosław
Luzacjusz
Outback przez lata był naprawdę brzydką dziewczyną, która okazywała się dobrą, całkiem rezolutną żoną. W tym roku dziewucha poszła do fryzjera, ubrała się jakoś i nawet makijaż dopasowała. Tym złym, seksistowskim porównaniem chcę powiedzieć przede wszystkim, że… dobra żona to skarb. A Outback? No, ładniejszy w końcu, bardziej zadbany. ~Luzacjusz

Subaru Outback VI – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Ogólna ocena
4,9 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(86%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Skrzynia biegów - Ergonomia - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

5,0
~Adam
Subaru Outback VI
Crossover 2.5i 169KM 124kW
kwestia tylko czy komuś się podoba wizualnie, bo jeśli chodzi o inne rzeczy, to po prostu nie ma konkurencji ten samochód, wolnossący 2.5 litrowy silnik benzynowy połączony ze stałym napędem na 4 koła w 2023 roku ? brzmi jak opowiadanie bajki dziecku, spalanie mniejsze niż w silnikach 1.5 turbo benzynowych, środek to najwyższa możliwa półka, skórą obszyte jest prawie wszystko, silnika w środku nie słychać, jak była by to hybryda, przyspieszenie jak na samochód bez turbo idealne, dźwięk przy przyspieszaniu, bagażnik ogromny, foremny, fotele regulowane, składane do podłogi, pasażerowie z tyłu mogą spać z nogami do góry, obsługa intuicyjna, kamery idealne, systemy bezpieczeństwa, wielki plus za obracane poprzeczki dachowe w standardzie, serwis wcale nie drogi, szkoła jazdy subaru, tym samochodem chcę się zjeżdżać z głównej drogi i czeka się na śnieg czy deszcz, wrażenia z jazdy przy czym dalej to samochód rodzinny, pojemny, a nie terenówka bez bagażnika, polecam
4,6
~czarownik
Subaru Outback VI
Crossover 2.5i 169KM 124kW
Samochód kupiony z "braku laku", a okazał się zaje.....ty. Przy normalnej dostępności samochodów, a potrzebowałem auta na już, zapewne stanęło by na Toyocie lub Mazdzie. Z powodu braku aut i chorych cen, odwiedziłem dużo więcej salonów. W Subaru zobaczyłem Outbacka, wsiadłem do środka i już wiedziałem, że innego auta nie chcę. Poczułem się dobrze i bezpiecznie! W tej cenie (miałem nieprzekraczalny budżet 250tys. na auto, ubezpieczenie, hak, drugie koła itp) nic o tych rozmiarach, z napędem 4x4 się nie kupi. Na dodatek budżet wystarczył na najbogatszą wersję Platinium, która ma wszystko, co Subaru oferuje w swoich autach. Dużo elektroniki, ale rozsądnie rozmieszczone wyłączniki, parę rzeczy od razu wyłączam po starcie (typu start stop czy korekta kierownicą przy zjeżdżaniu z pasa ruchu, zostawiam brzęczyk). Fajne rozpoznawanie kierowców, przy wsiadaniu auto mnie rozpoznaje, przywraca automatycznie moje ustawienia (fotel, klima, radio, lusterka). Można tak zapisać 5 różnych osób. Dla każdego z zapisanych kierowców, samochód oddzielnie liczy średnie spalanie, co jest powodem zabawnej rywalizacji z żoną. Naprawdę bardzo dobry, dopracowany system Eyesight, połączenie aktywnego tempomatu z półautomatyczną jazdą. Trochę brak radaru, Eyesight to system czysto optyczny, we mgle już kiedyś mi się poddał. Rewelacyjny napęd 4x4, pewny tor jazdy, prowadzenie w zakręcie, tym autem w zakręcie się przyspiesza, anie zwalnia. Brak piątej gwiazdki? Mógłby być trochę mocniejszy, idiotyczny zwyczaj Subaru podawania cen tylko w Euro, po kursie jakimśtak, słaba sieć serwisowa, chyba tylko 27 serwisów w PL. Mój diler Emil Frey w Polsce daje 3 lata gwarancji, ta sama firma w Niemczech sprzedaje te auta z 5-cio letnią gwarancją. Za rok napisze znowu, po dłuższej eksploatacji.
4,3
~Piotr
Subaru Outback VI
Crossover 2.5i 169KM 124kW
Łade auto, bardzo ciche, wygodne dla wysokiego kierowcy, można w nim soać. Fristrująca i nieprzewidywalna elektronika.
Subaru Outback VI