Szukaj

Ocena kierowcy - Subaru Tribeca

jacekleski@o2.pl, 15 lat temu
Silnik 3.0 i R6 24V Boxer 256KM 188kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 6 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Subaru Tribeca 3.0 i R6 24V Boxer 256KM 188kW 2005-2014 - Oceń swoje auto
4,85
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : jest cichy, bez śladu wibracji, na małych prędkościach można mieć wrażenie, że jedzie się na silniku elektrycznym.
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
nie ma tu do wyboru silnika 3,6 a ja mam właśnie taki. Jest znakomity. Kultura pracy nieporównywalna z niczym z czym miałem do czynienia w tym z BMW, mitsubishi, audi. Moc wystarczająca, podobno jest spora różnica w zrywności w porównaniu z silnikiem 3.0
5,0
Skrzynia biegów
Perfekcyjna. W ogóle jej nie czuć i nie słychać.
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobrze - wiadomo subaru. Jednak w porównaniu np. z outbackiem czuje się, że to wyższy samochód i na zakrętach nie można udawać, że jedzie się imprezą. Fizyka ma swoje prawa, choć w porównaniu z innymi samochodami tej wielkości trzymanie jezdni i trakcja są najwyższej klasy.
Komfort
4,0
Widoczność
Mogłoby być lepeij. Nie mam kamery cofania i do tyłu nie zawsze jest wygodnie.
5,0
Ergonomia
bez uwag.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
super. dodatkowe nawiewy kilmatyzacji do tyłu powoduje, że nawet jak samochodem jedzie siedem osób to i tak wszędzie jest powietrze o żądanej temperaturze.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bez uwag. mam wersję 7-osobową i nawet na ostatnich tylnych siedzeniach jest OK.
5,0
Wyciszenie
po prostu znakomite
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
no tu jest jedyny bolesny punkt tego samochodu. Po mieście między 17 a 20 i nic się nie da z tym zrobić. Z drugiej strony nie ma sensu porównywać tego spalania do auta kompaktowego. Na tle inych dużych terenowych wypada OK. Silnik 3,6 + ciężki układ napędowy muszą tyle kosztować.
5,0
Stosunek jakość/cena
porównywalne samochody podobnej klasy są wyraźnie droższe BMW X5, Audi q7, dowolny merc terenowy - wszystko to samochody, gdzie bez 200 - 250 tys. w ogóle nie ma czego szukać. Tribeca jest wyraźnie tańsza. Fenomenalna technika skromnie opakowana, ale ze smakiem. Myślę, że gdyby poprawili wzornictwo i materiały wykończeniowe i pozycjonowali ten model w kategorii luksusowej, to też byłoby wielu chętnych nawet przy wyraźnie wyższej cenie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nowe auto, więc na razie nic, ale jeśli będzie tak jak w moim drugim samochodzie (outback) to nie ma problemu
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nowe auto, więc na razie nic, ale jeśli będzie tak jak w moim drugim samochodzie (outback) to nie ma problemu

Pb - zużycie paliwa dla silnika 3.0 i R6 24V Boxer 256KM 188kW [l/100km]

Średnie zużycie
14,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
12,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
20,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
10,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Subaru Tribeca