Szukaj

Ocena kierowcy - Subaru Tribeca

Adrian, 8 lat temu
Silnik 3.6 260KM 191kW
Rok produkcji 2009
Przebieg: 195 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Subaru Tribeca 3.6 260KM 191kW 2009-2014 - Oceń swoje auto
4,38
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Stosunek jakości do ceny
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : katalizator
Silnik : podjada olej
5,0
Całokształt
Stosunek jakości do ceny przemawia za tym autem. Wielu znawców odradzało instalacje LPG. Mimo to jeździłem nim 2 lata bez zarzutów.
Wrażenia
4,0
Silnik
Być może ze względu na instalacje LPG musiałem go czasem pokręcić kilka sekund. Poza tym silnik świetnie zbiera z dołu i pracował bezawaryjnie
5,0
Skrzynia biegów
Do komfortowej spokojnej jazdy i w trasę normalny tryb pracy skrzyni bez zarzutów. W mieście przy bardziej dynamicznej jeździe polecam tryb sport, wtedy jakoś wiele łatwiej było mi się dogadać z samochodem
5,0
Układ jezdny
Patrząc przez pryzmat cany jaką płacimy za samochód to komfort jaki daje Tribeca podczas jazdy może równać się jedynie z wiele droższymi markami.
Komfort
5,0
Widoczność
Duże szyby, duże lusterka, wysoka pozycja kierowcy!
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie ma możliwości wyłączenia środkowych nawiewów co przeszkadzało mi przez jakiś czas. Poza tym bez zarzutów
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Posiadam wersie 5 osobową i miejsca jest naprawde duzo
3,0
Wyciszenie
Tutaj musze przyznac ze przy predkosciach powyzej 130-140 przeszkadzało mi słabe wyciszenie. Ale podobno tak to już jest w SUVach
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Podobno ASO Subaru jest jednym z droższych ale jakoś specjalnie tego nie odczułem
5,0
Stosunek jakość/cena
Nie znalazłem w podobnym przedziale cenowym tak dobrego auta
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W ciągu 2 lat użytkowania - spalona lampka oswietlenia w srodku - mniej wiecej raz na rok wymiana zarowek H3 w przednich swiatlach -
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
przy 160k km katalizator był do wymiany. Można było wymienić na nowy zaproponowano mi 15000zł lub wycięcie za 600zł. Wycięcie spowodowało błąd silnika na stałe i odpięcie ESP i tempomatu. Po włożeniu oryginalnego katalizatora błąd by zniknął

LPG - zużycie paliwa dla silnika 3.6 260KM 191kW [l/100km]

Średnie zużycie
15,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
15,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
18,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
13,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Subaru Tribeca