Szukaj

Ocena kierowcy - Subaru XV II Crossover

Gruszek, 4 lata temu
Silnik 1.6i 114KM 84kW
Rok produkcji 2019
Przebieg: 1 000 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Subaru XV II Crossover 1.6i 114KM 84kW 2017-2020 - Oceń swoje auto
4,79
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu
5,0
Całokształt
Bardzo dobry samochód.
Wrażenia
4,0
Silnik
Demon prędkości to nie jest. W mieście w zupełności wystarcza. Silnik dla spokojnych kierowców. Jazda mimo przeciętnej dynami sprawia dużą przyjemność.
5,0
Skrzynia biegów
Nigdy nie jeździłem samochodem z CVT. Początkowo sprawia wrażenie "ślizgającego się sprzęgła". Po tygodniu opanowałem technikę jazdy. To super wynalazek. Pozwala oszczędzać paliwo. Aktywny tempomat super!!!
5,0
Układ jezdny
Jak na tak wysoki samochód układ jezdny to mistrzostwo świata. Komfortowy, ale bez przesady. Bardzo dobrze trzyma się drogi. Cicho wybiera nierówności.
4,0
Karoseria
Bez fajerwerków. Mnie się podoba. Fajne przetłoczenia, ciekawy kształt.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra. W porównaniu z konkurencją jest rewelacyjnie. Jeździłem przed zakupem Mazdą CX3, Hondą CRV, Toyotą CHR.- można się nabawić klaustrofobii (szczególnie na tylnych siedzeniach. XV jest zaprojektowany dla kierowcy, anie po to, żeby dobrze wyglądał.
5,0
Ergonomia
Bez zarzutu. Poza twardymi jak granit zagłówkami. Obsługa systemów w samochodzie dosyć intuicyjna porównując np. do nowego Polo. Wyposażenie wersji exclusive kompletne. Po tygodniu nie opanowałem jeszcze wszystkich "bajerów".
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo szybko nagrzewa się silnik. Jeździłem w temperaturze około 10 stopni Celsjusza i kontrolka temperatury zgasła po ok. 1 km. Brak tradycyjnego wskaźnika temperatury jest taki elektroniczny substytut. Za to jest możliwość wyświetlania temperatury oleju silnikowego. Klimatyzacji nie sprawdzałem, zbyt niska temperatura zewnętrzna.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jedna z najlepszych w klasie. Mam około 185 cm wzrostu i mam wrażenie, że mógłbym siedzieć w cylindrze i jeszcze do sufitu zostałoby mi kilka centymetrów. Bardzo dużo miejsca dla pasażerów z tyłu. Trochę może być kłopot dla pasażerów niskiego wzrostu ok.150 cm podczas wysiadania- będą musieli wyskakiwać-samochód wysoko zawieszony (22 cm prześwitu). Bagażnik trochę mały, ale funkcjonalny.
5,0
Wyciszenie
Jest stosunkowo cicho. Jeżeli chce się zmusić samochód do w miarę dynamicznej jazdy to silnik zaczyna trochę hałasować, ale jest to dla mnie bardzo przyjemny dźwięk boxera. Do prędkości około 130 km/h można swobodnie rozmawiać. Na postoju np. światłach silnik jest praktycznie niesłyszalny.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie wiem. Zbyt krótko posiadam samochód.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jak możecie kupić ten samochód w wersji Comfort poniżej 100 tys, to nie ma się nad czym zastanawiać. W tej cenie nic lepszego nie da się kupić
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie wiem. Posiadam go 2 tygodnie. Jeszcze się nie zepsuł.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zbyt krótki okres użytkowania, ale mam dobre przeczucia.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6i 114KM 84kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Subaru XV II Crossover