Szukaj

Informacje o Subaru XV

Lata produkcji: 2012 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Produkowany od roku 2012, kompaktowy crossover (segment I) był pierwszym tego typu modelem w gamie Subaru. W katalogu japońskiego producenta Subaru XV stał się następcą modelu Outback Sport, jak również Imprezy XV, będącej do tego czasu jedynie uterenowioną odmianą Imprezy. Debiut Subaru XV w roku 2011 poprzedziło zaprezentowanie prototypu noszącego nazwę XV Concept. Samochód w dalszym ciągu powiązany jest blisko z Subaru Imprezą IV generacji (m.in. ta sama platforma podłogowa, zbliżony design), jednakże odwrotnie niż w przypadku Imprezy XV, obecnie to Impreza oparta jest na XV, a nie przeciwnie.
czytaj więcej
Powagosław

Przed Państwem najbardziej jaskrawy i prowokacyjny stylistycznie model Subaru, jaki trafił do seryjnej produkcji. Jego projektanci w końcu doszli do wniosku, że współczesny crossover musi wyglądać groźnie (poprzednia Impreza XV nie robiła takiego wrażenia), nawet jeśli tak naprawdę jest rodzinnym vanem. A przecież XV ma większe ambicje.

~Powagosław
Luzacjusz

Uroda aut Subaru, szczególnie ostatnio, jest odwrotnie proporcjonalna do ich ceny. W przypadku XV, jedno i drugie trudno zrozumieć. W sumie, mówiąc łagodnie, miłość od pierwszego wejrzenia jest możliwa tylko wtedy, jeśli, nie daj Boże, masz z -7 dioptrii. Ale czego oko nie widzi, tego sercu nie żal.

~Luzacjusz

Subaru XV – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Oceny Subaru XV

Liczba ocen: 54
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(81%)

Zalety

+ Układ jezdny + Bezawaryjność (poważne usterki) + Widoczność

Wady

- Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,6
~franciszek
Crossover 2.0i 150KM 110kW
Subaru XV I
jeden chwali drugi - nienawidzi - nie wiem -chyba niektórzy nie maja xv aa chca cos gdzies dodac ale czym to jest spowodowane i co to komu da ? .od siebie napisze iz jest to całkiem przyzwoite auto / auto produkowane w japonii/ zatem jak wszyscy wiedzą niezawodne potrafiące dużo przejachac i malo spalic . tylko eksplooatacja - porównywanie subaru do innych aut z segmentu crossover /suv nie ma sensu bo to jest subaru z prawdziwym stałym napędem na 4 koła dodatkowo symetrycznym majacym 22 cm przeswitu. to wszystko jest spakowane w segment kompakt / golf ,auris ,impreza / ma wszystko to co trzeba miec / exlusive / i prowadzi sie jak subaru na blocie , na asfalcie na sniegu itp . noty w testach bezpieczenstwa ncap najwyzsze - NAJWYZSZE- napisałem jeszcze raz . wieć o co chodzi - nie rozumiem . jezeli ktos porównuje auto niech to porówna dobrze a nie np z duster? jezeli jezdzi mercedesem z gwiazda to subaru ma ich szesć . ...krotko - samochód na każdą okazje i na każdą drogę - unikatowy -bezawaryjny . dobrze ze niedoceniany bo mozna go tanio kupić .dziekuje
5,0
~Mateusz
Crossover 2.0i-S e-BOXER 150KM 110kW
Subaru XV II
Świetne auto do miasta i w trasę, w terenie też się sprawdza. W zasadzie jakość wykonania jest naprawdę dobra, układ kierowniczy bardzo przyjemny, dynamika auta idealna do miasta. W najwyższej wersji wyposażenia środek robi wrażenie. Szukałem czegoś "uniwersalnego" i xv takie jest. Na plus dla mnie światła led, manetki przy kierownicy do "zmian" biegów, 4x4 (legenda), niepowtarzalne na ulicach w Polsce, dynamika. Na minus to zdecydowanie zbyt mały bagażnik, tryb jazdy na silniku elektrycznym jest w zasadzie nieosiągalny poza parkingiem a jak jest to dosłownie na krótkie chwile (pierwsza hybryda, może nie umiem jeszcze nią jeździć), na desce dużo plastikowego piano plastiku, który łapie kurz i odciski palców. Ogólnie auto bym polecił osobie która szuka czegoś uniwersalnego na każde warunki. Cena adekwatna ok. 150 tyś. zł to nie jest na dzień dzisiejszy dużo jak za takie auto
5,0
~Mateusz
Crossover 2.0i-S e-BOXER 150KM 110kW
Subaru XV II
Świetne auto do miasta i w trasę, w terenie też się sprawdza. W zasadzie jakość wykonania jest naprawdę dobra, układ kierowniczy bardzo przyjemny, dynamika auta idealna do miasta. W najwyższej wersji wyposażenia środek robi wrażenie. Szukałem czegoś "uniwersalnego" i xv takie jest. Na plus dla mnie światła led, manetki przy kierownicy do "zmian" biegów, 4x4 (legenda), niepowtarzalne na ulicach w Polsce, dynamika. Na minus to zdecydowanie zbyt mały bagażnik, tryb jazdy na silniku elektrycznym jest w zasadzie nieosiągalny poza parkingiem a jak jest to dosłownie na krótkie chwile (pierwsza hybryda, może nie umiem jeszcze nią jeździć), na desce dużo plastikowego piano plastiku, który łapie kurz i odciski palców. Ogólnie auto bym polecił osobie która szuka czegoś uniwersalnego na każde warunki. Cena adekwatna ok. 150 tyś. zł to nie jest na dzień dzisiejszy dużo jak za takie auto

Raporty spalania Subaru XV

Liczba raportów: 70
Średnie spalanie dla Subaru XV
7,5 – 8,7
l/100 km
5,7 – 6,3
l/100 km
9,1
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,5
Crossover Facelifting 2.0i-S e-BOXER 150KM 110kW
Subaru XV II
Trzeba nauczyc sie jezdzic tym wynalazkiem. Po zakupie zona miala srednie spalnie w granicy 8.7 ltr, Ja bez specjalnego zamulania mialem 7.6. Po miesiacu uzytkowania zona zeszla do 7,8. Teraz gdy jest zimno to spalanie oscyluje w granicy 9/9,5 ltr. Caly czas ta sama trasa (50% trasa i 50% miasto) i podobne warunki drogowe, wiec pomiar raczej wiarygodny. Wszystkie odczyty z komputera pokladowego. I tak jak wspomnialem, w miescie sporo mozna zaoszczedzic na spalaniu umiejetnie operujac pedalem gazu i tym samym jezdzic jak najwiecej na elektryku. Na trasie, jadac ze stala predkoscia, elektryk nie daje praktycznie nic i tu paradoks, mozna osiagniac mniejsze spalanie w miescie niz na trasie.
9,3
Crossover Facelifting 2.0i 150KM 110kW
Subaru XV I
Przy normalnej jeździe około 9 gazu. Z przyczepą kempingiwa 1209kg na autostrafzie 100km/h 13.5. A noramalnie przy 140 około 9 gazu. Plus to niewatpliwie skrzynia ktora maksymalnie zniża obroty silnika i stad niskie spalanie. Polecam Omnigas instalacje z wtryskami membranowymi. Juz 20tys na gazie. Bez dotrysku benzyny a z lubryfikacją. Zimaluk@gmail.com
6,3
Crossover 1.6i 114KM 84kW
Subaru XV II
Mieszkam pod dużym miastem ( 650 tys.mieszkańców) 7 km od granic administracyjnych miasta. Jeżdżę ok 75% poza godzinami szczytu. Mam raczej lekką, niż ciężką nogę. 85 % tras pokonywanych to miasto. Maksymalne zużycie paliwa to 10l/100km przy jeździe autostradą non stop z prędkościami 140-150 km/h ( wg licznika) na odcinku ok 200 km. Jazda powrotną na tym odcinku, bardzo spokojna , max 120km/h ( 110-115 km/h) to 6,3l/100km.
Subaru XV