Szukaj

Ocena kierowcy - Suzuki Vitara I Standard

Jaca, 12 lat temu
Silnik 2.0 i V6 24V 136KM 100kW
Rok produkcji 1995
Przebieg: 182 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Suzuki Vitara I Standard 2.0 i V6 24V 136KM 100kW 1995-1999 - Oceń swoje auto
4,46
5% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Idealny silnik do długiej wersji 2.0 V6 pali jak silnik Vitary 1.6 a osiągi pozwalają na bezpieczną podróż nawet w trasie (zapas mocy)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
4,0
Całokształt
Pod względem mechanicznym stary niezawodny Japończyk - zero stresu. Niestety trzeba uważać na korozję, progi, tylne nadkola (wady starych aut Japońskich)ja założyłem nadkola odnawiam regularnie raz w roku konserwację i wszystko jest ok.
Wrażenia
5,0
Silnik
Doskonały i niezawodny silnik, bardzo cichy w trasie słychać tylko szum powietrza (wysokie nadwozie), dynamiczny (jak na auto terenowe)dzięki mocnej jednostce nadaje się w dalsze trasy nawet z przyczepą.
4,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą precyzyjnie jest ok
5,0
Układ jezdny
To mój 4 samochód terenowy prowadzenie jak na tą kategorię (auto terenowe) bardzo pewne i przewidywalne porównywalne z osobówkami
Komfort
4,0
Widoczność
Bez uwag mam wersję 5 drzwiową.
4,0
Ergonomia
Samochód mimo swojego wieku dobrze zaprojektowany intuicyjne rozmieszczenie przełączników, trasy nawet 600km po kraju bez problemu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo szybko w zimie robi się ciepło, klimatyzacji nie mam więc bez komentarza
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4 osoby wygodnie podróżują fotele przednie wysoko są zamocowane dlatego pasażerowie z tyłu nawet wysocy mogą wsunąć pod nie nogi i jadą wygodnie.
4,0
Wyciszenie
Zdecydowanie polecam silnik 2.0 V6 cicha i równa praca. Wiele osobówek jest głośniejszych. Głośno robi się od 150KM/H ale kto jeździ takim autem z taką prędkością. Spalanie jak w wersji Vitary 1.6 ale przy 2.0 mamy zapas mocy i autko pracuje na niższych obrotach aniżeli 1.6 i bez wysiłku.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mam od 2 lat wymieniłem jedynie kpl rozrząd (łańcuchy) zdarza się to w tych silnikach przy ok 150tys km, zrobiłem moim autem ok 20tys nigdy nie zawiodło.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za stosunkowo nieduże pieniądze otrzymujemy niezawodny samochód 5 drzwiowy terenowy a nie wyłącznie bulwarowy (jest reduktor i rama)którym można nawet jeździć w trasy idealny kompromis między typowym autem terenowym a samochodem osobowym.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak wspomniałem wyżej jestem bardzo zadowolony mimo, że auto jeździ jako drugie w rodzinie po 20tys km zero usterek nawet zawieszenie nadal bez uwag. Jeżdżę zarówno po asfalcie jak i po lesie (idealne auto dla myśliwego, wędkarza)konstrukcja na ramie z reduktorem - rewelacja.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nigdy mnie nie zawiodła mimo wieku 1995r wiem,że mogę w każdej chwili wsiąść i jechać w trasę. Stara Japońska porządna robota bez zbędnej elektroniki i innych awaryjnych cudeniek. Miałem dużo młodsze samochody i tej pewności brakowało.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i V6 24V 136KM 100kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Suzuki Vitara I

Liczba wpisów: 9

Suzuki Vitara I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Suzuki Vitara I Standard