Szukaj

Ocena kierowcy - Suzuki Vitara III SUV

Daniel, 5 lat temu
Silnik 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 41 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Suzuki Vitara III SUV 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW 2015-2018 - Oceń swoje auto
4,00
6% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu : Moze nie usterka,a rozczarowanie - naped 4x4
4,0
Całokształt
Jest to dalsza czesc mojej oceny, po 2 latach urzytkowania i 40 000 km. przebiegu
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik super. Tu nic sie nie zmienilo. Spalanie wrecz delikatnie spadlo albo nauczylem sie jezdzic silnikiem z turbo. Latwo o male spalanie ale jeszcze latwiej o wysokie. Oleju nie ubywa, generalnie same superlatywy.
4,0
Skrzynia biegów
Tak jak pisalem wczesniej, glupieje przy jezdzie na tempomacie adaptacyjnym, szuka odpowiedniego biegu ale jest to do ogarniecia.
2,0
Układ jezdny
Auto to wydmuszka i przy wyzszych predkosciach trzeba uwazac na wiatr oraz na mijane wieksze samochody. Naped 4x4 rozczarowal mnie. Bedac na nartach, przy wjezdzie na parking w dosc duzym sniegu zakopalem sie. Zalaczylem tryb snow + blokada i po doslownie 5 sekundach buksowania kol czerwony komunikat ze wysoka temperatura oleju w przekladni i tylny naped odlaczony. No to lopata i odkopywanie. Wyjechalem i szukalem innego miejsca. Komunikat znikna za kilka minut. Wiec tak z lekka naped nie przydatny ;( . Pozniej nie udalo mi sie powtorzyc takiej samej sytuacji, ale krecac baczki na duzym zasniezonym placu nic niepokojocego sie nie dzialo. Sam nie wiem co o tym myslec. Przy okazji servisu powiedzialem o tym problemie , uslyszalem ze niestety teraz te napedy sa takie delikatne. Jazda pod gore, na osniezonej wrecz zlodowacialej drodze to poeazja, naped sprawdza sie swietnie, ale jak byl najbardziej potrzebny to niestety zawiodl.
3,0
Karoseria
Lakier bardzo miekki, a blacha grubisci papieru.
Komfort
5,0
Widoczność
Jest dobrze.
4,0
Ergonomia
Bez zmian.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest ok. Klima daje rade, choc juz jest na limicie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na wielkosc auta jest ok.
2,0
Wyciszenie
No i tu tragedia. Auto jest glosne, a powyzej 120 jest bardzo glosnie. Moze to przypadlosc mojego modelu ale w okolicy 140 km/h swist wiatru jest juz nieznosny, a zwlaszcz w wietrza pogode. Jak by jechac z otwartym oknem, na szczescie moja ulubiona predkosc to 110 km/h bo wtedy jest optymalne spalanie :).
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Dalej nie jestem pewien czy auto w topowej wersji jest warte tych pieniedzy? Juz zaczyna cos skrzypiec w desce rozdzielczej i podsufitka nad kierowca zaczyna popiskiwac.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Suzuki Vitara III SUV