Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Auris II Touring Sports Facelifting

MATEUSZ, 8 miesięcy temu
Silnik 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Rok produkcji 2016
Przebieg: 622 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Toyota Auris II Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW 2015-2018 - Oceń swoje auto
4,57
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Wytrzymałość wnętrza
Silnik : Naprawdę można spalić 4.5 l
Zawieszenie : Wygodne, miękko się jedzie
5,0
Całokształt
Jako auto używane nie mogłem oczekiwać więcej w takich pieniądzach. Oszczędne - jeżdżąc codziennie po mieście ok 250km jestem w stanie utrzymać spalanie na poziomie +/- 4.5l/100km - i bezawaryjne - póki co leje tylko paliwo i co 10k km zmieniam olej - i tyle!
Wrażenia
4,0
Silnik
Nie ma się do czego przyczepić. Poprzedni właściciel dobił na jednym silniku ponad 500 tyś km. Aktualnie silnik ma około 120-200 tyś przebiegu, żadnych wycieków, żadnych stuków. Regularne serwisowanie naprawdę zapewnia długą żywotność. Przy przyspieszaniu auto jest trochę głośne, za to kiedy chodzi w trybie EV np na postoju, można odnieść wrażenie że auto jest zgaszone - takie cichutkie
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Jedzie się miękko i przyjemnie, ja osobiście jestem przyzwyczajony do twardego gwintowanego zawieszenia, ale naprawdę nie mogę tu narzekać. Bardzo dobrze wybiera nierówności, oczywiście pod warunkiem że dba się o zawieszenie
4,0
Karoseria
Kwestia gustu, ale jak dla mnie trochę mało solidne blachy, wydaje się że mocniejsze oparcie się ręką o samochód może spowodować wgięcie
Komfort
4,0
Widoczność
Szału nie ma, słupek A trochę ogranicza widoczność, trzeba uważać na przejściach dla pieszych. Ale w porównaniu z Toyotą CHr i tak jest o wiele wiele lepiej
5,0
Ergonomia
Brak zbędnych udziwnień na desce rozdzielczej, przestrzeń mądrze zagospodarowana. Cupholdery z przodu i z tyłu jak najbardziej sensowne, boczki w drzwiach praktyczne, bagażnik w kombi ogromny
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Niestety brakuje nadmuchów na tył samochodu co może powodować pewne niedogodności przy skrajnych temperaturach. Z przodu nie ma żadnego problemu. Chłodzi aż szron leci, a i ogrzać potrafi w miarę szybko
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jako że jestem niski to nie narzekam na brak miejsca, tak jak i moi pasażerowie z tyłu, choć rozumiem że dla wyższych ludzi może być delikatnie ciasno przy jeździe w 4 osoby
4,0
Wyciszenie
Mi to bardzo nie przeszkadza, ale czasem może dać się we znaki kręcenie na wysokie obroty
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Od prawie 20 tyś tylko rzeczy eksploatacyjne + po zakupie musiałem wymienić baterię hybrydową bo miała już 27% żywotności. Pewnie jak dojdzie do wymiany pompy wody albo łańcucha rozrządu to koszt będzie bardziej odczuwalny, ale nie są to rzeczy które robi się co roku
5,0
Stosunek jakość/cena
Kupiłem używany egzemplarz z 2016 z przebiegiem ponad 600 tyś za cenę 28 tyś. Zaryzykowałem i opłaciło się, auto zarabia na siebie jako taxi i nie sprawia problemów. Jak dbasz tak masz. Jak widać trafiłem na bardzo zadbany egzemplarz, co zresztą widać po stanie wnętrza - wygląda lepiej niż większość samochodów z przbeiegiem o połowę niższym
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Póki co brak upierdliwych usterek i mam nadzieję że zostanie tak jak najdłużej
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Poza wspomnianą wyżej wymianą baterii hybrydowej nie musiałem dokładać praktycznie żadnych pieniędzy. Tylko olej i filtry

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 Hybrid 136KM 100kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Toyota Auris II Touring Sports Facelifting

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów