Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Auris II Touring Sports Facelifting

SenseSay, 4 miesiące temu
Silnik 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 177 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Toyota Auris II Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW 2015-2018 - Oceń swoje auto
4,57
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
5,0
Całokształt
Użytkuje auto od niedawna, ale mogę już o nim conieco powiedzieć. Hybryda zachęca do ekonomicznej, a co najważniejsze do rozważnej jazdy. Jeśli chcesz zrywać asfalt i gonić od świateł do świateł, to nie jest to auto dla Ciebie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Nie mam żadnych zastrzeżeń. Nie jest to demon szybkości, ale nie po to stworzono to auto. Do mojego stylu jazdy pasuje idealnie.
5,0
Skrzynia biegów
Świetna i wcale nie wyje, tak jak niektórzy twierdzą. Każde auto na wysokich obrotach robi się głośniejsze, tutaj nie jest inaczej, ale po osiągnięciu zadanej prędkości, skrzynia przestaje wydawać głośne dźwięki. Poza tym działa super.
5,0
Układ jezdny
Pracuje bardzo dobrze. Promienie skrętu są odpowiednie. Auto prowadzi się bardzo przyjemnie. Bardzo pozytywne zaskoczenie.
4,0
Karoseria
No cóż, nie jest to najmocniejsza strona tego auta. Czasem mam wrażenie, że rysuje się od samego patrzenia.
Komfort
4,0
Widoczność
Mogłaby być lepsza, zwłaszcza przez tylną szybę.
4,0
Ergonomia
Wszystko jest na swoim miejscu. Obsługuję auto z kierownicy, nie mam potrzeby dotykania ekranu. Świetna sprawa.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Świetnie chłodzi i świetnie grzeje. Nie mam żadnych zastrzeżeń.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tutaj jest trochę słabo. Mam 183 cm wzrostu, fotel mam ustawiony zgodnie ze sztuką (90-110 stopni), a za mną jest niewiele miejsca. Mam fotele sportowe i według mnie są niewygodne w odcinku lędźwiowym. Pomimo, że mam w wyposażeniu regulację tego odcinka, to nic nie pomaga. Bagażnik jest w porządku jak na auto tego segmentu. Fajny patent z dwupoziomową podłogą.
4,0
Wyciszenie
Jest dobre. W mieście, na silniku elektrycznym auto delikatnie szumi. Silnik benzynowy też nie jest głośny. Na autostradzie jest akceptowalnie głośno. Nie jest to limuzyna, ale nie ma jakiegoś strasznego hałasu.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bez zastrzeżeń.
4,0
Stosunek jakość/cena
Auto jest cenione na rynku wtórnym, ale patrząc na spalanie, oszczędności są znaczące.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 Hybrid 136KM 100kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
5,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Toyota Auris II Touring Sports Facelifting

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów