Wybrałem go po przesiadce z astry j 1.4t I mogę powiedzieć że to najlepszy samochód jaki miałem
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik jest bardzo grzeczny i cichy na niskich obrotach, powyżej 3tys zmienia się mu styl pracy i jest głośniejszy ale nie zawodzi i nie bierze oleju
4,0
Skrzynia biegów
W moim przypadku skrzynia jest średnia, ciężko mi wchodzi wsteczny i jedynka ale zakładam że to wina położonej blokady. Poza tym brakuje mu zdecydowanie 6ki do wygodnej jazdy po ekspresówce bo przy 120km/h ma ok 3100 obrotów
3,0
Układ jezdny
Samochód bardzo wygodny jednakże półosie i przeguby są wykonane w tym aucie w głównej mierze z rozczarowań
4,0
Karoseria
Jak na samochód z 2008r jedynie na podwoziu w okolicy wachaczy widać rdzę więc nieźle
Komfort
5,0
Widoczność
Nie ma co narzekać
5,0
Ergonomia
Bardzo wygodne fotele i sporą przestrzeń wewnątrz
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogólnie działa bardzo sprawnie ale ten model ma problem z regulacją temperatury, psuje się taki silniczek przez co temperatura często skacze i słychać chrobotanie/stukanie w okolicy radia
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca ma sporo miejsca, fotele są wygodne a pasażer spokojnie się może wyciągnąć
3,0
Wyciszenie
Przy spokojnej jeździe bardzo cichutko, powyżej 3tys obrotów już zdecydowanie nie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W samochodzie mało co się psuje więc w porowatdo moich poprzednich aut ten jest prawie bezawaryjny
5,0
Stosunek jakość/cena
Za taką cenę jak najbardziej dobry wybór
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W moim przypadku eksploatacja
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Siadająca półośka z przegubami, rdza na podwoziu,
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 VVT-i 129KM 95kW
[l/100km]