Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Avensis III Wagon Facelifting 2015

konic, 8 lat temu
Silnik 1.8 Valvematic 147KM 108kW
Rok produkcji 2015
Przebieg: 5 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Toyota Avensis III Wagon Facelifting 2015 1.8 Valvematic 147KM 108kW 2015-2018 - Oceń swoje auto
4,46
6% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Warte kupienia mimo małych mankamentów.
4,0
Całokształt
Mam to autko 3 miesiące i ogólnie jestem bardzo zadowolony. W porównaniu z Avensis II o wiele bardziej dopracowane zawieszenie, wygodne fotele, dobrze wyciszone. Nie warto dodatkowo kupować: - Kompletną porażką jest mapa nawigacji - mam Touch 2&Go - mnóstwo błędów a ekran dotykowy komputera działający jak mój palmtop sprzed 10 lat. Najlepiej własny telefon i Google maps lub inne navi - system rozpoznawania znaków - kompletnie nie sprawdza się w Polsce - system ostrzegania o przekraczaniu linii - w Małopolsce każdy trochę ścina zakręty więc ten ciągle wyje - na szczęście da się wyłączyć
Wrażenia
3,0
Silnik
Kupiłem silnik 147KM 1.8 benzyna i nie polecam. Jest niestety za slaby. Koniecznie kupować 2.0. Trzeba bardzo redukować aby bezpiecznie wyprzedzić. Wcześniej miałem silnik też 147 Km ale 2.0 (2006r.) i moim zdaniem był o wiele żwawszy a auto wcale nie paliło więcej.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia ok, nie ma na razie problemu z wrzucaniem wstecznego znanego z poprzednich modeli. Przełożenia precyzyjne.
5,0
Układ jezdny
Chyba największy atut tej generacji. Auto dobrze się prowadzi, precyzyjnie nawet przy dużych prędkościach 160-170. Bardzo komfortowe zawieszenie, nie pływa jak stara Avensis.
Komfort
5,0
Widoczność
Brak zastrzeżeń - do tyłu mało widać jak to w aucie tej klasy. Ogromny plus za kamerę cofania - jest super i warto do niej dopłacić jeżeli nie ma się w pakiecie.
3,0
Ergonomia
Ogólnie kiepsko ale nie tragicznie. Największy minus za odwrócenie regulacji temperatury/siły nawiewu. Brak wygodnego miejsca na drugi kubek z kawą, tragiczne umiejscowienie gniazda usb i gniazda ładowarki do telefonu, brak dobrego miejsca na telefon itd.. Ale do tego wszystkiego można przywyknąć i da się z tym żyć.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zastrzeżeń jeżeli chodzi o wydajność. Głupio że temperaturę reguluje się gałką - przeważnie i tak mam na 22 a siłę nawiewu małymi nieergonomicznymi przyciskami.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam 198 cm wzrostu i jest naprawdę ok. Jest zabudowana ale to co dla mnie najważniejsze w porównaniu z konkurencją czyli miejsce na prawe kolano-jest ok .
5,0
Wyciszenie
Naprawdę duży postęp w stosunku do poprzednich. O wiele ciszej niż w konkurencyjnej (przepięknej swoją drogą) Mazdzie 6
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak ktoś ma tak duże auto nie może liczyć że będzie mu paliło katalogowe 6 l/100. Pali średnio 9l/100, na autostradzie do 10,5 w ślamazarnej jeździe krajówkami minimalnie 7,5
5,0
Stosunek jakość/cena
Za te pieniądze naprawdę ok.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Za wcześnie aby oceniać.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Za wcześnie aby ocenić.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 Valvematic 147KM 108kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,7
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Toyota Avensis III Wagon Facelifting 2015