Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota C-HR Crossover

Luk z WRO, 7 miesięcy temu
Silnik 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Rok produkcji 2018
Przebieg: 6 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Toyota C-HR Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW 2016-2019 - Oceń swoje auto
4,71
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : hybryda w mieście to bajka :-)
5,0
Całokształt
Świetne auto. Zwinne. Wersja Selection ma naprawdę ciekawe wyposażenie, światła FULL LED, wszystkie systemy bezpieczeństwa od Toyoty, aktywny tempomat również na miasto w korki, grzana kierownica i fotele, lusterka sygnalizujące z martwym punktem, duże koła 18", świetny bezstopniowy automat, kamera + czujniki to idealne rozwiązanie na miasto, wersja Selection Platinium z czerwoną skórą - robi robotę. Hybryda to naprawdę cisza w aucie i płynna jazda i nieskie spalanie - auto waży 1,5 tony a pali 5l/100km - moja trasa do pracy to 5,5km. Auto kupiliśmy z myślą głównie o eksploatacji w mieście (Wrocław) i napiszę, że sprawdza się idealnie! Ale byliśmy już 2 razy nad morzem i też jechało się bardzo przyjemnie i spalanie autostradowe 130-160km/h na poziomie 6,2l, czyli całkiem znośnie. Multimedia mogłyby być trochę nowocześniejsze, ale w sumie nie dla multimediów kupiłem to auto. Szkoda, że nie ma opcji 180KM jak w Corolli, byłoby ciekawiej :-) ogólnie auto godne uwagi dla rodziny 2+1 bez wózka ;-) bo bagażnik jest mały 360l, ale zawsze można wrzucić box na dach jak ktoś potrzebuje. Ja oprócz 180KM dodałbym napęd na 4 koła.
Wrażenia
4,0
Silnik
Jest ekonomiczny i dość zwinny jak na 122KM, ale przyznam, że wolałbym opcję 180KM z nowej Corolli, bo 122 jak na 1,5 tonowe auto trochę mało, może kiedyś to wprowadzą.
5,0
Skrzynia biegów
Bezstopniowy automat w tej hybrydzie to bajka, jedziemy płynnie naprawdę bardzo płynnie.
5,0
Układ jezdny
dość sztywne zawieszenie, kierownica precyzyjnie prowadzi tam gdzie chcemy, auto jest naprawdę zwinne,
5,0
Karoseria
nasza opcja to wersja to Selection Platinium, ta Hybryda wygląda nieziemsko! kolor jest obłedny i do tego czarny dach i koła 18" - mega wygląd
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu bardzo dobra, trochę słabiej do tyłu, ale jest kamera i czujniki cofania więc nie ma problemów z parkowaniem.
4,0
Ergonomia
Wszytsko jest na swoim meijscu, chociaż brakuje schowak na okulary u góry koło przedniej szyby. Reszta bez zarzutów.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działa bardzo sprawnie, klima 2 strefowa, nagrzewa się szybko, duży plus za grzane fotele i kierownicę w ziemie to coś co powinien mieć każdy samochód ;-)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy miejsca jest wystarczająco - ja mam 190cm więc mój fotel leci prawie do końca i za mną zostaje już mało miejsca, ale cóż nie oczekujemy że to skoda superb ;-) to mały miejski crossover
5,0
Wyciszenie
w mieście jest naprawdę cicho, na trasie powyżej 140km/h już głośniej, ale da się wytrzymać.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ubezpieczenie w PZU full pakiet z max zniżkami to 4500zł czyli nie ma tragedii, chociaż niektórzy by powiedzieli, że kosmos, spalanie na poziomie 5l w mieście, czyli mało. Przeglądy jeszcze nie wiem, pirwszy będzie w grudniu.
4,0
Stosunek jakość/cena
120k drogo, ale uważam, że auto warte swojej ceny.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 Hybrid 122KM 90kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Toyota C-HR Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Średni koszt przejechania 100 km
27,00 zł
5,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Toyota C-HR Crossover