Szukaj

Oceny Toyota C-HR – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze oceny Toyota C-HR

1,5
~Adrian
Toyota C-HR II
SUV 2.0 Hybrid Dynamic Force 197KM 145kW
Nowa C HR nie jest warta swojej ceny. Dwa razy problem z uruchomieniem auta. Dodzwonie się z assistance toyota graniczy z cudem. Zero pomocy. Po 4t tyś km odrywa się osłona tylnego tłumika.. wykonanie środka bardzo słabej jakości . Zaczynają trzeszczeć plastiki. Dach szklany to dopiero historia. Brak rolety. Wynalazek Toyoty to niby szkło które odbija promienie słoneczne. A w rzeczywistości sauna w środku mimo już przyciemnionego dachu...
4,9
~Poziomka
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
Uwielbiam to auto, największym mankamentem jest mały bagażnik a w zasadzie jego brak, przede wszystkim jest bardzo niski - na plus tego bagażnika fakt, że po rozłożeni tylnej kanapy tworzy się płaska podłoga - co ułatwia pakowanie bagaży. Samochód idealny dla dwuosobowej rodziny - lub nawet 4 osobowej, pod warunkiem że dzieci są już "bezwózkowe" albo mamy ultrakompaktową spacerówkę. Przyspieszenie niesamowite - jedynie ogranicznik przy 180...
3,3
~andrzej
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Auto uzytkowane przez blisko miesiąc .... pożyczone przez córkę po wypadku jej autem....Cóż mogę powiedzieć.Nie jestem fanem konkretnych marek,miałem kiedyś Tojcynę i mi pasowała, ale to auto to nieporozumienie....Chyba,ze tak się teraz robi auta.Może tak być.Fatalna,ale naprawdę fatalna skrzynia dosłownie jak w moim skuterze,wyjąca i sprawiająca wrażenie non stop przeciążonej.W środku poczucie tandety -chyba ze to wersja na...
3,2
~Żółw
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Samochód ładny z zewnątrz. W miarę wygodny pod warunkiem, że siedzisz z przodu. Z tylu szum spojlera jest dość dokuczliwy. Ponadto jak w większości samochodów wyciszenie wnętrza pozostawia wiele do życzenia. Zawieszenie jest rewelacyjne, samochód jeździ jak przyklejony do asfaltu ( może to wina „braku silnika”). Silnik łącznie ze skrzynią biegów to jest porażka, wyje ale nie jedzie natomiast bardzo zacnie pali. Pierwsza hybryda i mam nadzieję...
4,9
~Kamil M
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
Po 2 miesiącach i 4 tys. kilometrów za kierownicą mogę szczerze powiedzieć, że ten samochód jest genialny jako podstawowy samochód dla 2 osobowej rodziny. W mieście pali poniżej 5 litrów, w trasie przy tempomacie ustawionym na 130 do 6,5. Jazda to sama przyjemność zarówno dla kierowcy, jak i pasażerów. 2L w trasie spisują się świetnie, silnik słychać tylko i wyłącznie przy bardzo gwałtownym przyspieszaniu, więc skrzynia e-cvt nie jest tu...
4,1
~rav
Toyota C-HR I
Crossover 1.2L Turbo 116KM 85kW
Samochód bardzo dobrze się prowadzi, ale silnik o ile w mieście jest na prawdę żwawy to już na autostradzie wyraźnie się męczy. Auto sprawia wrażenie większego na zewnątrz niż w środku i daje się to odczuć zarówno z przodu, gdzie jesteśmy mocno zabudowani, jak i na dość klaustrofobicznej tylnej kanapie. Bagażnik mógłby być większy, ale to wszystko efekt stylizacji nadwozia na coupe. Świetnie sprawdza się w mieście (chociaż widoczność robi...
Dziennik kosztów dla Toyota C-HR
Średni koszt przejechania 100 km
35,00 zł
6,0
l/100km
Zobacz dzienniki
4,3
~tom
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
Jak działa jest super autem. Samochód jest bardzo ładnie i solidnie wykonane. Jeździłem wersją sprzed liftingu ze słabszym silnikiem i zarówno pod względem komfortu jazdy wyciszenia i jakości wykonania jest duża poprawa. S Samochód jest wygodny w trasie i krótszej i dłuższej, dobrze się prowadzi, jest oszczędny a kiedy trzeba dynamiczny. Niestety całokształt psuje usterka napędu hybrydowego... samochód od zakupu 3 x był w serwisie....
2,6
~Jarek Katowice
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Ja naprawde cały czas zachodzę w głowę, jak to jest z tą "magią" toyoty. Czy ludzie faktycznie kupują samochody tylko na podtawie wyglądu zewnętrznego czy opinie kolegi, sąsiada czy reklam? Otrzymałem CHR jako samochód słuzbowy wersje Hybrid ze skrzynią CVT. Skrót CVT mozna przełożyc na jezyk polski - najgorszy koszmar każdego fana motoryzacji który jezdził w zyciu innymi autami oprócz wspomnianej toyoty. Dlaczego Toyota zawzięcie wciska...
3,4
~w1963s
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Fajna sylwetka niezłe prowadzenie słaby silnik rycząca skrzynia bardzo kiepskiej jakości plastiki szczególnie drzwi oraz słupki, tapicerka fotela kierowcy po niecałych 3-ch latach zaczyna się przecierać kierownica skórzana już była wymieniana ta skóra sypie się jak łupież z głowy i perełka na koniec szalejąca elektronika ; czujniki parkowania odpalają kiedy chcą i jak im się spodoba system rozpoznawania znaków wyświetla co mu pasuje w danym...
4,7
~Luk z WRO
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Świetne auto. Zwinne. Wersja Selection ma naprawdę ciekawe wyposażenie, światła FULL LED, wszystkie systemy bezpieczeństwa od Toyoty, aktywny tempomat również na miasto w korki, grzana kierownica i fotele, lusterka sygnalizujące z martwym punktem, duże koła 18", świetny bezstopniowy automat, kamera + czujniki to idealne rozwiązanie na miasto, wersja Selection Platinium z czerwoną skórą - robi robotę. Hybryda to naprawdę cisza w aucie i płynna...
Toyota C-HR