Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota C-HR I Crossover Facelifting

Daro, 1 miesiąc temu
Silnik 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Rok produkcji 2022
Przebieg: 32 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Toyota C-HR I Crossover Facelifting 1.8 Hybrid 122KM 90kW 2019-2023 - Oceń swoje auto
3,57
18% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Zakupu auta dokonałem świadomie. Jako że w 80% auto użytkuje w mieście, nie jestem skazany na hałas jaki towarzyszy jeździe autostradą. Nie piszę że wyciszenie kiepskie. W tym aucie brak wyciszenia. Przy prędkości od 120 km/h nie warto włączać radia. Kolejna rzecz to zabezpieczenie antykorozyjne, poniżej krytyki. Niestety, dzisiaj większość aut boryka się z podobnymi problemami . Zbudować auto , redukując koszta do minimum. Przy dłuższej eksploatacji wychodzą kwiatki . Nie będę się cieszył że po dwóch i pół roku auto bezawaryjne. Byłoby źle gdyby było inaczej. Gdy czytam opinie o autach, które mają "przewagę dzięki technice" to ręce opadają. Osobom, które planują użytkować auto podobnie jak ja, czyli w większości w mieście polecam auto. Że spalarnia jestem super zadowolony. Najniższe w mieście 3,2 l/100. Jednak osobom, które planują użytkować auto w większości na dalsze podróże, kategorycznie odradzam. Nieznośny hałas na autostradzie, spalanie jak zwykłym benzyniakiem no i widocznie brakuje mocy .
Wrażenia
5,0
Silnik
Do miasta wystarczy w zupełności.
4,0
Skrzynia biegów
Hałaśliwa ale dobrze wykonuje swoją pracę.
5,0
Układ jezdny
Dobrze się trzyma drogi.
4,0
Karoseria
Jak na razie oznak rdzy brak. Oby tak dalej. Kolor biała perła. Najdroższy ale pięknie się prezentuje.
Komfort
2,0
Widoczność
Dobrze że są rozbudowane systemy bezpieczeństwa. One nierzadko są oczami.
4,0
Ergonomia
Można się szybko przyzwyczaić.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Na dobrym poziomie.
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Auto wygodne dla dwóch osób i z tą myślą je kupowałem.
1,0
Wyciszenie
Jedna gwiazdka mówi wszystko.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Po zakończeniu gwarancji na pewno nie odwiedzę autoryzowanego serwisu.
2,0
Stosunek jakość/cena
Za te pieniądze to kpina. Wchodzą na rynek auta tańsze i dużo lepiej wyposażone. One zweryfikują rynek aut. Kiedy Toyota zaczynała,z jakością i bezawaryjnością również nie było szału.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 Hybrid 122KM 90kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Toyota C-HR I

Liczba wpisów: 12

Toyota C-HR I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Toyota C-HR I Crossover Facelifting

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów