Słabo nawet bardzo. Auto za 120k a wyciszenia brak, konserwacji podwozia brak. blacha cienka i słaba. Lakier miękki. Dodatkowe zabezpieczenia immo obowiązkowo bo to auto nawet nie ma blokady kierownicy! Aha i ponoć silniki nie są docierane w fabryce. Dealer zaleca wymianę oleju po 2k km od nowości, ciekawe czemu...
Wrażenia
4,0
Silnik
Mi wystarcza ale o dynamice zapomnij no i to wycie jak w skuterze. Olej 0W16 ciekawe czy to w ogóle smaruje bo to już chyba prawie woda.
3,0
Skrzynia biegów
wycie silnika jest denerwujące. Najlepiej stać w korku
5,0
Układ jezdny
Spoko fajnie wybiera zakręty
1,0
Karoseria
Nowe auto i rdza na elementach zawieszenia , na układzie wydechowym. Uwaga te elementy nie są objęte gwarancją i nawet dodatkowa konserwacja ich nie zabezpiecza. Trzeba w aucie za 120k zakasać rękawy i konserwować jak poloneza. Tak nie powinno być. Poza tym blacha cięka jak na puszce z piwa. Jak będziecie w salonie radzę ponaciskać tu i tam. Grubość lakieru marginalna. Ogólnie za to jestem na Toyote bardzo wkurzony i dlatego nie polecam !
Komfort
3,0
Widoczność
na boku i do tyłu mało widać
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
W trybie auto szyby parują
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mi wystarcza jestem raczej mały
1,0
Wyciszenie
Brak wyciszenia. W corsie D jest chyba ciut ciszej. Dodatkowo zamknięcie klamek daje odgłos jakby Ci ktoś wjechał w tył auta.
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dodatkowa konserwacja to koszty które trzeba pokryć dodatkowo samemu, oraz dodatkowe zabezpieczenie przed kradzieżą
3,0
Stosunek jakość/cena
Silnik mało pali i tyle nic poza tym
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Już nie ruszyła po 3 tyg stania w garażu.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
póki co bez awarii ale auto po e tyg stania może nie ruszyć. ostrzegam
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 Hybrid 140KM 103kW
[l/100km]