Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota C-HR II SUV

Andrzejek, 2 miesiące temu
Silnik 1.8 Hybrid 140KM 103kW
Rok produkcji 2024
Przebieg: 2 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Toyota C-HR II SUV 1.8 Hybrid 140KM 103kW od 2023 - Oceń swoje auto
3,00
31% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
3,0
Całokształt
Słabo nawet bardzo. Auto za 120k a wyciszenia brak, konserwacji podwozia brak. blacha cienka i słaba. Lakier miękki. Dodatkowe zabezpieczenia immo obowiązkowo bo to auto nawet nie ma blokady kierownicy! Aha i ponoć silniki nie są docierane w fabryce. Dealer zaleca wymianę oleju po 2k km od nowości, ciekawe czemu...
Wrażenia
4,0
Silnik
Mi wystarcza ale o dynamice zapomnij no i to wycie jak w skuterze. Olej 0W16 ciekawe czy to w ogóle smaruje bo to już chyba prawie woda.
3,0
Skrzynia biegów
wycie silnika jest denerwujące. Najlepiej stać w korku
5,0
Układ jezdny
Spoko fajnie wybiera zakręty
1,0
Karoseria
Nowe auto i rdza na elementach zawieszenia , na układzie wydechowym. Uwaga te elementy nie są objęte gwarancją i nawet dodatkowa konserwacja ich nie zabezpiecza. Trzeba w aucie za 120k zakasać rękawy i konserwować jak poloneza. Tak nie powinno być. Poza tym blacha cięka jak na puszce z piwa. Jak będziecie w salonie radzę ponaciskać tu i tam. Grubość lakieru marginalna. Ogólnie za to jestem na Toyote bardzo wkurzony i dlatego nie polecam !
Komfort
3,0
Widoczność
na boku i do tyłu mało widać
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
W trybie auto szyby parują
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mi wystarcza jestem raczej mały
1,0
Wyciszenie
Brak wyciszenia. W corsie D jest chyba ciut ciszej. Dodatkowo zamknięcie klamek daje odgłos jakby Ci ktoś wjechał w tył auta.
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dodatkowa konserwacja to koszty które trzeba pokryć dodatkowo samemu, oraz dodatkowe zabezpieczenie przed kradzieżą
3,0
Stosunek jakość/cena
Silnik mało pali i tyle nic poza tym
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Już nie ruszyła po 3 tyg stania w garażu.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
póki co bez awarii ale auto po e tyg stania może nie ruszyć. ostrzegam

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 Hybrid 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
3,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
3,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
4,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
3,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Toyota C-HR II SUV

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów