Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota C-HR II SUV

AndrzejS, 10 miesięcy temu
Silnik 2.0 Hybrid Dynamic Force 197KM 145kW
Rok produkcji 2023
Przebieg: 11 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Toyota C-HR II SUV 2.0 Hybrid Dynamic Force 197KM 145kW od 2023 - Oceń swoje auto
3,93
10% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Moc systemowa na poziomi 197 KM, przy niezbyt dużej masie potrafi dać frajdę z jazdy.
Inne : Oczywiście wygląd, ale również matrycowe oświetlenie led.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : To o czym już pisałem, turecki akumulator 12V.
3,0
Całokształt
Ten samochód zabijają detale!!! Toyoto zrób coś z tym! Przede wszystkim akumulator. Auto jak postoi niejeżdżone 3-4 dni, to zapomnij, że je odpalisz. Kończy się telefonem do EuroCare. Ostatnio sam reanimuję swoją CHRkę, Pomiary akumulatora wskazują, że jest permanentnie niedoładowywany max to 11,8 V (zmierzone po ładowaniu prostownikiem przez całą noc). Toyota zna ten problem, ale nie uruchamia akcji wymiany wadliwych tureckich akumulatorów.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bez zastrzeżeń, w trybie sport bardzo ładnie wkręca się na obroty.
4,0
Skrzynia biegów
Jak to e-CVT, trzeba się przyzwyczaić.
5,0
Układ jezdny
Bardzo ładnie trzyma trakcję. AWD-i ciekawa sprawa.
5,0
Karoseria
Mam od nowości położoną ceramikę. Nie zauważyłem problemów.
Komfort
5,0
Widoczność
5 - dlatego, że mój ma kamerę z tyłu i obraz z niej jest wyświetlany w lusterku wstecznym. To rozwiązanie uznaję za świetne.
4,0
Ergonomia
Przyciski rozmieściłby inaczej, tzn. inaczej bym je pogrupował. Multimedia dramat :( Co to w ogóle ma być? Przesuwany automatyczne fotel w trybie Gość działa ok, odsuwa się i dosuwa jak trzeba. Przy moich spersonalizowanym profilu już nie. Odsuwa się przy wyłączeniu silnika, ale już przy uruchomieniu się nie dosuwa do kierownicy. Dlaczego?
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja automatyczna, to jakiś żart. Nie miałem jeszcze tak kiepskiej. W zimie może jest nawet ok, ale latem słabo utrzymuje zadaną temperaturę. Nawet nie wiem, czy zmienia nawiewy (chyba nie - jak ustawisz tak masz).
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu ok, tył do awaryjnego przewozu 2 osób lub 3 na krótkim dystansie. Z tyłu brak nawiewu z klimatyzacji nawet w najdroższej wersji, którą posiadam (GR Sport Premier Edition).
3,0
Wyciszenie
Miasto ok, trasa słabo.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie od początku pomiarów utrzymuje się non stop na poziomie 6,1 l (z drobnymi wahaniami lato-zima). Przy silniku 2.0 i moim stylu jazdy, to uważam niezła wartość.
2,0
Stosunek jakość/cena
Przy wersji GR Sport Premier Edition i cenie powyżej 200 tys. uważam, że można już mieć pewne oczekiwania. Uważam, że Toyota rozbudziła oczekiwania. Pozostawia jednak niedosyt.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Akumulator woła o pomstę!
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Po blisko roku na szczęście brak.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 Hybrid Dynamic Force 197KM 145kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,1
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Toyota C-HR II SUV

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów