Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota C-HR II SUV

Lecter, 3 miesiące temu
Silnik 2.0 Hybrid Dynamic Force 197KM 145kW
Rok produkcji 2024
Przebieg: 1 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Toyota C-HR II SUV 2.0 Hybrid Dynamic Force 197KM 145kW od 2023 - Oceń swoje auto
4,50
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Piąta generacja napędy hybrydowego toyoty jest po prostu najlepsza
Silnik : Silnik. I należy postrzegać w hybrydzie jako całość z resztą układu przeniesienia napędu.
4,0
Całokształt
Dziś normalne samochody kosztują tyle ile jeszcze niedawno premium. W tym samochodzie widać oszczędności na każdym kroku. Materiały. Taka podsufitka naprzyklad. No bez jaj panowie księgowi z Toyoty. W tym samochodzie nie istnieje zabezpieczenie antykorozyjne podwozia. Dlatego zostało to na dzień dobry zrobione. Wygłuszenia raczej nie zamierzam robić. Do 100 jest w nim akceptowalne cicho. A w trasy latać raczej nie będzie. Zadowolony jestem za to z techniki. Napęd hybrydowy piątej generacji przebija wszystko co było do tej pory. A miałem juz kilka hybryd. I to jest główny powód zakupu tego modelu. Świetne jest natychmiastowe niemal nagrzewanie się silnika. Wiadomo co to oznacza dla trwałości silnika. W czwartej generacji było to zresztą podobnie. Auto lata pod miastem i w mieście. Obecnie 66% jazdy realizuje się w trybie EV. A spalanie to 3,7 do 4,0. Asystenci włączają alarmy już po przekroczeniu prędkości o 1 km. Ale jest to bardzo ciche, stonowane i nie wkurza. Trochę denerwuje tempomat adaptacyjny bo ma mnie za idiote i spowalnia mi auto przed zakrętami. Można na szczęście włączyć bez adaptacji i przestaje „ myśleć „
Wrażenia
5,0
Silnik
Niskie spalanie, szybkie nagrzewanie i niezły kop. Napęd piątej generacji jest dopracowany.
5,0
Skrzynia biegów
Zastosowana przekładnia planeterna ( e-cvt) dla mnie to optimum. I według mnie to najlepsze co można zastosować w hybrydzie.
5,0
Układ jezdny
Poprawnie
3,0
Karoseria
Miękki ekologiczny lakier… niestety
Komfort
5,0
Widoczność
Jest ok. Bez kamery cofania się nie da. Ale to dziś norma.
5,0
Ergonomia
Bez uwag
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Poprawnie, bez uwag
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Auto dla dwóch osób optymalne . Z tyłu też tragedii nie ma.
4,0
Wyciszenie
Nie jeżdżę po autostradach dlatego poziom hałasu jest niski i akceptowalny
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Koszty paliwa są symboliczne. Spalanie w jeździe podmiejskiej i miejskiej poniżej 4 L. Profilaktycznie wymieniłem olej w silniku po 500 km. Olej 0W16! Dobrze ze nie ciągam nim dwutonowej przyczepy po górach
3,0
Stosunek jakość/cena
Dzisiejsze samochody są za drogie. Sta-no-wczo!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic się nie dzieje. Nie mam problemu z akumulatorem o czym meldują inni użytkownicy. Poprzedni chr raz nie odpalił.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 Hybrid Dynamic Force 197KM 145kW [l/100km]

Średnie zużycie
3,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
3,7
Maksymalne średnie zużycie paliwa
4,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
3,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Toyota C-HR II SUV

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów