Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Camry IX Sedan Facelifting

Camry WRO, 9 miesięcy temu
Silnik 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Rok produkcji 2024
Przebieg: 1 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Toyota Camry IX Sedan Facelifting 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW od 2024 - Oceń swoje auto
4,50
4% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
2.5 litra w hybrydzie , sprawuje sie znakomicie w tym samochodzie
5,0
Skrzynia biegów
eCVT to nie DSG ale nie mam zastrzeżeń
5,0
Układ jezdny
Amortyzacja bardzo komfortowa
4,0
Karoseria
Lakier jak zwykle dość cienki , warto zabezpieczyć np ceramik / folia. Łatwo o odprysk. Warto pamiętać też o zabezpieczeniu antykorozyjnym podwozia
Komfort
3,0
Widoczność
bardzo dobra - gwiazdki odjęte za bardzo cienką szybę i podatność na zarysowania
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zastrzeżeń
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Jest ciszej niz w poprzedniej generacji , zawsze można wyciszyć bardziej dodając maty wygłuszające na drzwiach i wymienić szyby boczne na podwójne
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
W obecnych czasach
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
ułozenie tylnej kanapy tapicerka
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Toyota Camry IX

Liczba wpisów: 3

Toyota Camry IX – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Toyota Camry IX Sedan Facelifting

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów