Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Camry IX Sedan Facelifting

Rafał, 3 miesiące temu
Silnik 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Rok produkcji 2024
Przebieg: 8 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Toyota Camry IX Sedan Facelifting 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW od 2024 - Oceń swoje auto
4,93
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Świetny, komfortowy samochód, dynamiczny, mega oszczędny, niezawodny
Wrażenia
5,0
Silnik
Pancerna jednostka 2,5l, praktycznie bezobsługowa. Silnik dobrze wyciszony, przyjemny jak na hybrydę dźwięk jak wkręca się na obroty.
5,0
Skrzynia biegów
eCVT - pancerna skrzynia na milion kilometrów, zero szarpnięć, mega płynna i komfortowa jazda.
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW [l/100km]

Średnie zużycie
4,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
3,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Toyota Camry IX

Liczba wpisów: 3

Toyota Camry IX – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Toyota Camry IX Sedan Facelifting

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów