Niestety auto ciągle wymaga awaryjnego odpalania, akumulator za mały. Głośny na autostradzie ergonomia kiepska. Toyota będąc na fali zrobiła kiepski produkt.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik dobrze przyspiesza . w mieście jest ok.
3,0
Skrzynia biegów
Wyje jak wół.
3,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
Komfort
3,0
Widoczność
Przednie słupki i lusterka ograniczają mocno widoczność .Tylna szyba wąska co mocno ogranicza widoczność do tyłu.
3,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja dopiero na wyższych obrotach potrafi ogrzać przednią szybę .
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Do 120 jest w miarę cicho .Pózniej robi się dosyć głośno.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ubezpieczenie bardzo drogie, cena auta raczej przesadnie duża.
2,0
Stosunek jakość/cena
Auto już kilkakrotnie musiało zostać uruchomione przez autopomoc. Pomoc powiedziała ,ze w Toyotach to standard codziennie odpalają 15-20 Toyot i L....S.
Akumulatory za małe.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak dotąd brak.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Akumulator ciągle niedoładowany co skutkuje brakiem mocy do odpalenia auta.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Hybrid Dynamic Force 197KM 145kW
[l/100km]