Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Corolla XI Sedan Facelifting

Hubson7, 3 lata temu
Silnik 1,4 D-4D 90KM 66kW
Rok produkcji 2018
Przebieg: 46 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Toyota Corolla XI Sedan Facelifting 1,4 D-4D 90KM 66kW 2016-2018 - Oceń swoje auto
4,14
Podobnie do średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : ilość miejsca z tyłu
4,0
Całokształt
bardzo poprawny samochód kompaktowy, bardzo dobry dla rodzin z dwójką dużych dzieciaków (rewelacyjna ilość miejsca z tyłu) Z zewnątrz może się podobać za to deska rozdzielcza bez polotu. Bezkonkurencyjny jeśli chodzi o niezawodność.
Wrażenia
4,0
Silnik
jak na 90 KM jest przyzwoicie, w mieście w zupełności wystarczy, na trasie jest dobrze do ok. 130 km/h, później idzie już gorzej (przydało by się jakieś 20 KM więcej) , Największa zaleta tego silnika to spalanie - mi średnie cały czas utrzymuje się w granicach 4,7-4,8 l. Minimalne jakie udało mi się osiągnąć na trasie to 2,8 l/100 km (zrobiłem tylko raz na odcinku 200 km bo normalnie tak się nie da jeździć), przy normalnej jeździe na trasie przy prędkości ok 90 km/h bez żadnych problemów mieć ok. 3,7-3,8 l/100 km.
4,0
Skrzynia biegów
poprawna
3,0
Układ jezdny
jeździłem już kilkoma autami i corolla w tej dziedzinie wypada trochę poniżej przeciętnej. Przez dłuższy czas po zakupie (kupiłem nowy) miałem wrażenie że w szybszych zakrętach cały czas ucieka mi tył.
4,0
Karoseria
wersja po fl z zewnątrz nawet może się podobać, przy długości 4,64 m jeden z większych kompaktów a rozstaw osi na poziomie 2,7 jest bezkonkurencyjny (tyle samo co w ostatnim Avensisie). To wszystko przekłada się bezpośrednio na ilość miejsca w środku
Komfort
4,0
Widoczność
może być, kamera cofania jest bardzo przydatna
4,0
Ergonomia
bardzo bobra wielofunkcyjna kierownica - całe szczęście że ma fizyczne przyciski. Dotykowy ekran jest kiepski - rozdzielczość jak z początku wieku i nie ma fizycznych przycisków. Pozycja za kierownicą jest dobra.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dizelek trochę długo się rozgrzewa więc zimą zajmuje mu trochę czasu aby w kabinie robiło się ciepło.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tyłu rewelacja, brak tunelu środkowego robi dodatkową robotę. Z przodu - bardzo dobrze
3,0
Wyciszenie
do ok. 100-120 bardzo poprawne. później robi się już głośno
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
bardzo przewidywalny - nic się nie dzieje, tylko serwisy i tankowanie, 46 tys. przebiegu i klocki nadal oryginalne (wg. serwisu wytrzymają do 60 tys.)
4,0
Stosunek jakość/cena
dobrze ze były promocje przy zakupie bo bym się chyba dwa razy musiał zastanowić przed zakupem.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nic się nie dziej, 46 tys. przebiegu i nawet żarówka się nie przepaliła, klocki nadal oryginalne (wg. serwisu wytrzymają do 60 tys.)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
całkowicie brak - przebiegu i nawet żarówka się nie przepaliła, klocki nadal oryginalne (wg. serwisu wytrzymają do 60 tys.)

On - zużycie paliwa dla silnika 1,4 D-4D 90KM 66kW [l/100km]

Średnie zużycie
4,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,7
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
2,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Toyota Corolla XI Sedan Facelifting 1,4 D-4D 90KM 66kW
Średni koszt przejechania 100 km
30,00 zł
6,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Toyota Corolla XI Sedan Facelifting