Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota GT86 Coupe

ppaju, 9 lat temu
Silnik 2.0 Boxer 200KM 147kW
Rok produkcji 2014
Przebieg: 2 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Toyota GT86 Coupe 2.0 Boxer 200KM 147kW od 2012 - Oceń swoje auto
4,92
16% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : hałas
5,0
Całokształt
Połtora roku się przymierzałem do zakupu. Kupiłem jako 3 auto w rodzinie, takie "tylko dla taty". Nie jestem ekspertem, moja ocena będzie czysto subiektywna.
Wrażenia
5,0
Silnik
Wszystko chodzi idealnie. Żadnych luzów, pomyłek. Nie wyobrażam sobie, jak mogłoby działać jeszcze lepiej.
5,0
Skrzynia biegów
Wielu powie, że do takiego auta tylko manual, ale ja zawsze chciałem mieć automat i dopiero teraz mogłem to marzenia zrealizować. Nie mam porównania do innych automatów, ale... mój kumpel, który ma spore doświadczenie, włącznie z najnowszymi limuzynami niemieckimi, powiedział, że jest super. Jak dla mnie też jest super. W wersji SPORT trzyma auto cały czas na wysokich obrotach, tak więc masz ciągłą moc. W wersji standard możesz sobie jechać jak osobówką do 4000 obrotów, jest w miarę cicho.
5,0
Układ jezdny
To auto się nie wychyla. Jest genialny i mówią to wszystkie testy. Pojedziesz nim raz i każda inna osobówka prowadzi się od tego momentu "nieprzewidywalnie". Wejście w lekki poślizg tylnej osi... nic trudniejszego. Po prostu dociskasz lekko gaz.
Komfort
4,0
Widoczność
Jak na auto sportowe całkiem dobrze.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką, nic nie rozprasza.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest OK. Auto to benzyna, szybko się nagrzewa.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy i pasażera jest OK. Z tyłu jest bardzo słabo. Osoby powyżej 170 cm mogą wybić głową tylną szybę, która zachodzi praktycznie na dach.
5,0
Wyciszenie
Wbrew pozorom jest całkiem dobrze... do 90 km/h i obrotach do 4000. Potem coraz głośniej. Przy 200 km/h jest już jak w samolocie, ale idzie się przyzwyczaić. Pamiętajcie, że drzwi nie mają ramek.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przeglądów jeszcze nie maiłem, ale z tego co słyszałem, to w porównaniu z autami sportowymi, to będzie bardzo tanio. Na trasie możesz jechać całkiem komfortowo 90km/h i spali 6 litrów. Możesz też cały czas gaz w podłodze i spali 11. Na krótkich trasach do pracy (jadę 10 minut, boczne drogi), które są ciągłą zabawą bierze 12 litrów, ale daje przy tym masę radości.
5,0
Stosunek jakość/cena
W toyota GT86 udało się stworzyć nową klasę auta. Za 130tys dostajesz auto, które nie jest może super szybkie, ale.. dla 40letniego tatusia z trójką dzieci na codzień jeżdżącego VERSO, jest super zrywne, aż za szybkie, chodzi bokiem, wyglada jak ferrari (czerwone)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie 2000 km i nic. Wiem, że to żadna odległość, może kiedyś coś napiszę więcej, jak będzie o czym
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nic

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 Boxer 200KM 147kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Toyota GT86 Coupe 2.0 Boxer 200KM 147kW
Średni koszt przejechania 100 km
40,00 zł
8,2
l/100km
Zobacz dzienniki
Toyota GT86 Coupe