Szukaj

Lista ocen Toyota Highlander III 2.5 248KM 182kW od 2020 (25)

Pokaż filtry
2,3
~Marek
Toyota Highlander III
SUV Hybrid 2.5 248KM 182kW
Przejechałem tym autem 95000 km i podzielę się moimi spostrzeżeniami - niby fajne, niby oszczędne, niby bezusterkowe (ha ha ha), mające sporo plusów ale minusy przeważają i drugi raz tego auta nie kupie! O nie...
Dodane ponad rok temu
4,8
~Andrzej
Toyota Highlander III
SUV Hybrid 2.5 248KM 182kW
Przed decyzją o zakupie auta testowałem kilka aut. Szukałem dużego i wygodnego auta do jazdy zarówno po mieście jak i w długich trasach (rocznie wypada mi około 10 jazd na dystansie nieco ponad 1 tys km). Ostatecznie wybór padł na Highlandera Executive z uwagi na dużo pozytywnych opinii amerykańskich użytkowników i moje jazdy próbne tym autem. Auto odebrane w lipcu 2021. Jestem zadowolony ze swojej decyzji choć auto ma kilka drobnych (czasem...
Dodane 2 lata temu
4,3
~K.Truchlewski
Toyota Highlander III
SUV Hybrid 2.5 248KM 182kW
Bardzo przyjemnie jeżdżące auto. Doskonałe na długie podróże, wycieczki, biwaki etc... Wielkie, dające poczucie bezpieczeńtwa i przyjemność z jazdy, w końcu jesteśmy niemal najwięksi na drodze. Parę wkurzających wad, ale całokszałt bardzo pozytywny.
Dodane 3 lata temu
2,9
~Czesław Obwieslaw
Toyota Highlander III
SUV Hybrid 2.5 248KM 182kW
Śrut, niewart swej ceny, auto gorsze od skody, za drogie, dwukrotnie cena przesadzona, auto jest warte 150 tysięcy jak nie mniej.
Dodane 7 miesięcy temu
5,0
~Daniello
Toyota Highlander III
SUV Hybrid 2.5 248KM 182kW
Posiadam wersję Prestige z pakietem TECH. Posiada trochę mniej bajerów jak w wersji Executive. Po kilku dniach jazdy okazało się, że w kabinie coś świszczy, gwiżdże. Ten gwizd był o tyle denerwujący, że pojawiał się od prędkości 60 km/h do prędkości 90 km/h i był ciągły. Coś jakby czajnik z gwizdkiem na gazie. Strasznie irytująca sprawa. Okazało się, że problem ten jest banalny bo trzeba wymienić środkową uszczelkę pod klapą maski. Znalazłem...
Dodane 3 lata temu
4,2
~Bigi
Toyota Highlander III
SUV Hybrid 2.5 248KM 182kW
Po 5 miesiącach użytkowania i przejechaniu ponad 22 tys. km mogę obiektywnie powiedzieć już o samochodzie coś więcej. Najpierw plusy: samochód sprawdza się jako wycieczkowiec i do pracy. Jeżdżę czasami w lekkim terenie i po drogach gruntowych i nie ma problemu z trakcją. Jako samochód wycieczkowy same plusy. Wyjazd na wakacje z bagażami po dach i spokoje. Przeloty autostradami 130-140 km/h dało średnio 7,2 l. Szacun. Pomimo gabarytów jeździ...
Dodane 3 lata temu
4,2
~Bigi
Toyota Highlander III
SUV Hybrid 2.5 248KM 182kW
Po 5 miesiącach użytkowania i przejechaniu ponad 22 tys. km mogę obiektywnie powiedzieć już o samochodzie coś więcej. Najpierw plusy: samochód sprawdza się jako wycieczkowiec i do pracy. Jeżdżę czasami w lekkim terenie i po drogach gruntowych i nie ma problemu z trakcją. Jako samochód wycieczkowy same plusy. Wyjazd na wakacje z bagażami po dach i spokoje. Przeloty autostradami 130-140 km/h dało średnio 7,2 l. Szacun. Pomimo gabarytów jeździ...
Dodane 3 lata temu
4,9
~Sławomir
Toyota Highlander III
SUV Hybrid 2.5 248KM 182kW
Mam w wersji executive - generalnie super auto ale są minimalne minusy: - brak podparcia podudzia przy siedzeniach z przodu, a siedziska są trochę jednak krótkie - silnik mógłby być odrobinę mocniejszy choć z 30-50 KM - bardzo delikatny lakier - mam silver - słaba jakość uszczelek w drzwiach i ich spasowania - jak dla mnie trochę słabe hamulce - bez sensu blokują się samoczynnie drzwi od środka - nie wiem czemu ale w wersji... (Bezawaryjność (poważne usterki))
Dodane 3 lata temu
4,9
~Bigi
Toyota Highlander III
SUV Hybrid 2.5 248KM 182kW
To auto ma najlepszy stosunek wielkości/jakości do ceny. Mam wersje Executive+ pakiet transport. Wersja optymalna. To samo auto u konkurencji np. z 4 zerami kosztowałoby min. 100 tys drożej
Dodane 3 lata temu
Dziennik kosztów dla Toyota Highlander III 2.5 248KM 182kW
Średni koszt przejechania 100 km
39,00 zł
6,1
l/100km
Zobacz dzienniki
3,6
~Przemek
Toyota Highlander III
SUV Hybrid 2.5 248KM 182kW
Samochód bardzo wygodny, dręczony ciągłymi usterkami. 3x wymieniane tarcze hamulcowe- każde gwałtowniejsze hamowanie kończy się mocnym biciem kierownicy. Mocno trzeszcząca konsola centralna- rozbierana już 4x (po ok. 3000km znowu to samo). Ostatnio wymieniane mcphersony- stuki przy skręcie. Samochód więcej czasu spędza w serwisie niż na drodze!!!
Dodane 3 lata temu
Toyota Highlander III

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów