Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Hilux VII Podwójna kabina Facelifting

Wojciech, 5 lat temu
Silnik 3.0 D-4D 171KM 126kW
Rok produkcji 2012
Przebieg: 201 tys. km
Okres użytkowania: 5 lat
Toyota Hilux VII Podwójna kabina Facelifting 3.0 D-4D 171KM 126kW 2011-2016 - Oceń swoje auto
4,36
6% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Świetnie trzyma się drogi jak na auto przy takich gabarytach
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Tylna klapa rdzewieje. Ale jest to spowodowane warunkami atmosferycznymi w których auto jest eksploatowane. Główna przyczyną to sól drogowa. Ale jeśli jej by nie było to warunki na drogach zimą były by fatalne. Coś za coś.
5,0
Całokształt
Nowe auto z 2012 roku zakupione w salonie w roku 2013 .
Wrażenia
4,0
Silnik
Jeśli ktoś szuka auta do dynamicznej jazdy to może sobie darować ten zakup. Ale za to auto odwdzięczy się bezawaryjną eksploatacją
5,0
Skrzynia biegów
Nie ma żadnych problemów jeśli chodzi o eksploatację. Natomiast jeśli ktoś się spodziewa błyskawicznej zamiany biegów może o tym zapomnieć. To nie jest auto typu SUV tylko typowa terenówka stworzona do ciężkiej pracy.
5,0
Układ jezdny
Super trzyma się drogi ale zalecam zmianę opon na Michelin latitude tour. Wtedy jest perfekcja. Zimowe to Nokian. Nie polecam fabrycznch opon.
4,0
Karoseria
Korozja tylnej klapy. Zawsze Mona ją zdjąć co pięć lat i oddać do konserwacji. Autem można nadal jeździć.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra.
1,0
Ergonomia
Pozytywna ocena
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie ma żadnych problemów
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jeśli ktoś przesiada się z vana 7 ,8 osób to może być to próblem i to duży. Ja z takiego się przesiadłem. Ale co dla mnie najważniejsze to można pokochać to auto za jego bezawaryjną eksploatację. Należy wziąć pod uwagę jak auto było eksploatwane. Takiego modelu z tym silnikiem już nie można nabyć.
3,0
Wyciszenie
Nie spodziewajcie się że jest to pojazd klasy premium i na pewno nie będzie tu jak przy kominku.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zakup jak na auto do pracy jest średni. Jeśli chodzi o utrzymanie to prawie za darmo.
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto do pracy godne polecenia. Czy będą jeszcze takie produkowane? Ciężko powiedzieć. Patrząc na nowego hiluxa z jego nowinkami technicznymi? Nie mam zdania. Ale pewnie się mylę. Myślę że Toyota nie zejdzie z dobrej ścieżki.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Tak na prawdę można powiedzieć że ich nie ma. Była tylko wymiana podpory wału napędowego. Groszowa naprawa. Autem jeździ się od przeglądu do przeglądu co 15 tyś.km
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Po za jedną wymianą podpory wału napędowego za grosze nie było żadnej. I warto wspomnieć jeśli chodzi o eksploatację pojazdu przy przebiegu 201 tyś km były trzy wymiany klocków hamulcowych z przodu+ 1 raz tarcze hamulcowe i wymiana okładzin hamulcowych z tyłu za pierwszym razem przy przebiegu 195 tyś km. Auto jest eksploatowane w jeźdze mieszanej autostrada miasto

On - zużycie paliwa dla silnika 3.0 D-4D 171KM 126kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,4
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Toyota Hilux VII Podwójna kabina Facelifting