Szukaj

Informacje o Toyota Hilux

Lata produkcji: 1969 – teraz
Segment: Pickup
Produkowany od roku 1969, terenowy pick-up należący do segmentu I. W gamie japońskiej marki Toyota Hilux stała się następcą modelu Stout i w niedługim czasie zyskała ugruntowaną pozycję na rynku. Pierwotnie Hilux sprzedawany był jedynie w Ameryce Północnej i Azji, począwszy od generacji trzeciej oferowany także na Starym Kontynencie. Jest drugim najlepiej sprzedającym się modelem w dziejach Toyoty – do dnia dzisiejszego stworzono osiem generacji auta i wyprodukowano 16 mln jego egzemplarzy. Od roku 2016 dostępna jest najnowsza generacja Toyoty Hilux. Nazwa samochodu pochodzi od angielskiego wyrażenia „highly-luxurious” („bardzo luksusowy”). Poza Europą funkcjonuje także m.in. jako Toyota Pickup lub Truck (nazwa potoczna w Stanach Zjednoczonych).

 

czytaj więcej
Powagosław

Toyota bardzo długo zabierała się za nowego Hiluxa. Coś, co w segmencie aut osobowych byłoby nie do pomyślenia, w tej klasie aż tak Toyoty nie uwierało, głównie z uwagi na fakt, że Hilux pozostawał klasą samą w sobie. Dziś jest jeszcze piękny.

~Powagosław
Luzacjusz

Dziś nawet pick-up musi wyglądać atrakcyjnie, tym bardziej, że kosztuje niemało i bynajmniej nie służy wyłącznie do wożenia cegieł. Hilux dziś, to Cristiano Ronaldo w ciele Pudzianowskiego. Panom się spodoba.

~Luzacjusz

Oceny Toyota Hilux

Liczba ocen: 104
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(82%)

Zalety

+ Brak poważnych usterek + Karoseria + Brak drobnych usterek

Wady

- Stosunek jakość/cena - Koszty utrzymania - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,5
~whynot
Podwójna kabina 2.4 D-4D 150KM 110kW
Toyota Hilux VIII
Auto spełnia moje oczekiwania, bo potrzebowałem samochodu z dużą przestrzenią ładunkową. Do doskonałości brakuje lepszego rozwiązania kilku elementów nadbudowy na pace (szczególnie zamknięcia uchylnej tylnej klapy), ale jak wiadomo nie odpowiada za to producent samochodu. Hiluxa bardzo przyjemnie się prowadzi, a kamera z tyłu klapy rozwiązuje problemy podczas parkowania. Dobrze radzi sobie w terenie. Tempomat umila jazdę autostradą. Samochód na wskroś uniwersalny, zwłaszcza, że często muszę zjeżdżać z asfaltu.
4,6
~Coben
Pick Up 2.4 D 120KM 88kW
Toyota Hilux VI
przejechałem tym samochodem ponad 120tys. Pomimo że przejechał on dużo więcej (ponad 350tys) jest wart zainteresowania, ale uwaga !!! jeśli ktoś nie jeździł pickupem to musi uważać. Wydaje się, że jeździ tak jak zwykła osobówka, ale jest to złudne. Wysoko umieszczony środek ciężkości powoduje, że ma on tendencję do przechylania się i łatwo o utratę kontroli, tym bardziej że tył jest lekki, ale bardzo łatwo odzyskać nad nim kontrolę. Dużo zależy od opon polecam Continentale rozmiar minimum 235 - wtedy jeździ się jak na przylepcach, ale przy 225 też jest dobrze.
4,4
~Wojciech Smol
Podwójna kabina 2.5 D-4D 120KM 88kW
Toyota Hilux VII
Auto użytkowe, więc nie oczekiwałem komfortu limuzyny. Używam go na co dzień i na wyprawy do dziwnych krajów. Sprawdza się w 100%. W terenie po drobnych przeróbkach daje sobie doskonale radę jak na te gabaryty. Silnik nie jest zbyt mocny, ale w miarę oszczędny.

Raporty spalania Toyota Hilux

Liczba raportów: 110
Średnie spalanie dla Toyota Hilux
11,4 – 20,8
l/100 km
8,5 – 10,6
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

9,3
Podwójna kabina 2.4 D-4D 150KM 110kW
Toyota Hilux VIII
Ten samochód ma wadę fabryczna, nie we wszystkich egzemplarzach ujawnia się ale wiem że w Polsce są 2 mój i ktoś jeszcze trafił. Niecały 1 tys km i check engine , przez 10 miesięcy 15 wizyt serwisowych, 1 wizyta mechanika z centrali i 1 wizyta Belgów - auto dalej nie naprawione. W samochodzie wymienione , sonda lambda , sterownik komputera nowa mapa wgrana. Niecały rok a po zimie na wszystkich chromach powychodziły pęcherze tylko listwy przy szybach całe, na zabudowie oryginalnej też wszystkie klamki do wymiany. Przycisk na kierownicy po 2 miesiącach się starł, lakier na progach podobnie ściera się przy wysiadaniu, gałka zmiany biegów też starta. Zawieszenie tył cały czas skrzypi, smarują ale to nic nie daje ( w ich demonstracyjnym podobnie jest) Olej w skrzyni biegów fabryczny nic nie wart po wymianie na nowy odrazu inny samochód. Wtryskiwacze w nich też są trefne i wymieniają na nowe. Manual oczywiście miej pali średnio 10,5l automat 11-12 l System start stop w automacie to nieporozumienie.
12,0
Podwójna kabina Facelifting 3.0 D-4D 171KM 126kW
Toyota Hilux VII
Auto w firmie, więc spalanie nie jest aż tak istotne. Średnio pali 13 l, przy czym nigdy nie jeździ tylko po mieście. Albo trasa albo 50% miast 50% trasa. Trzeba przyznać, że moc jest ciągle wykorzystywana - stąd takie wyniki. Co ciekawe, jak ciągnie przyczepę (nawet tonową i cięższe), pali mniej niż bez - bo jeździ wolniej. Skrzynia zestopniowana w taki sposób, że na 4 biegu jedzie nawet 180km/h, a zmiana na 5 bieg nie powoduje zmniejszenia spalania! 5 bieg służy chyba jedynie do lepszego komfortu akustycznego na autostradach. V max 190`195km/h (licznikowe, choć trzeba przyznać, że licznik w Hiluxie jest bardzo dokładny i wszystkie nawigacje pokazują podobne prędkości.
9,1
Podwójna kabina 3.0 D-4D 171KM 126kW
Toyota Hilux VII
Nie wiedzieć czemu, ale Administrator portalu "zapomniał", że po 2011r. HILUX także jest produkowany :-)) A ten to pojazd (produkcja II połowa 2012r)już po face-liftingu i modernizacji silnika ma umiarkowany apetyt na paliwo. Na trasie Kudowa-Wrocław centrum (czyli po części górki), przy oszczędnej jeździe spalił 7,4L/100 (zima)- wprawdzie to nie wartość katalogowa, ale już zupełnie blisko. Auto ma przejechane dopiero nieco ponad 10kkm - bez wymiany płynów ustrojowych od nowości. Spalanie rośnie odpowiednio, gdy po ośnieżonych (białych) drogach porusza się ciągle 4x4 i na krótkich odcinkach. Ale po zużyciu nawet całego baku w jedzie po górach, więcej jak 10,5 nie połykał. Co będzie po pierwszej wymianie olejów? Okaże się wkrótce....istnieje podejrzenie, że spalanie powinno spaść o jakieś wartości. Dam znać po fakcie.

Usterki Toyota Hilux

Liczba wpisów: 9
Rdza na ramie
  • Toyota Hilux VIII Podwójna kabina 2.4 D-4D 150KM 110kW od 2016
  • nadwozie
  • 40 tys. km
Występowanie usterki:
Nowe auto 14 miesięcy wyraźne ślady korozji głównie na spawach odpowiedź dealera samochodowego :"Odpowiadając na Pana poniższe zgłoszenie reklamacyjne informuję iż: Zgodnie z zapisem z książki gwarancyjnej pkt 6.2.3 ''Gwarancją nie są objęte uszkodzenia blach nadwozia, czy powłoki lakierowanej, bądź fabrycznych zabezpieczeń antykorozyjnych, jeżeli są one następstwem uderzeń mechanicznych ( np. kamieni, żwiru, piasku itp. ), czy oddziaływania chemicznego (np. ekstremów, soli, kwaśnych deszczów, substancji żrących itp.) , napromieniowania , a także będące konsekwencją złego stanu dróg.'' Na przesłanych zdjęciach doskonale widać drobne kamyki, piasek, żwir które są na elementach podwozia. W związku z tym nie mamy podstaw do uznania naprawy gwarancyjnej."
2 komentarze
Sami nie potrafią jej zdjagnozować
  • Toyota Hilux VIII Podwójna kabina 2.4 D-4D 150KM 110kW od 2016
  • inne
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Odebranie samochodu TOYOTA Hilux 2017.11. 24.11.2017 – przebieg miedzy 396 – 800 km zapala się po raz pierwszy kontrolka „check engine” BŁĄD P2237 14.12.2017 - przebieg 1661 km – „check engine” wymiana czujnika tlenu, próba naprawy, kontrola instalacji elektrycznej 21.12.2017 - „check engine” ponowna próba naprawy, kontrola instalacji elektrycznej 03.01.2018 przebieg 2621 - „check engine” kontrola instalacji elektrycznej 17.02.2018 przebieg około 5300 km – wymiana chromów po zimie powychodziły pęcherze na wszystkich wymieniono osłony lusterek, listwa maski, pozostałe elementy zamówiono. 05.03.2018 – pomalowano progi i poprosiłem o naklejenie foli, ponieważ już po 2-3 miesiącach użytkowania farba zaczęła się ścierać z progów 19.04.2018 przebieg 8616 km - „check engine” kontrola instalacji elektrycznej 18/24.05.2018 - „check engine” kontrola instalacji elektrycznej, WYMIANA CHROMOWANYCH KLAMEK 18.06.2018 - „check engine” kontrola instalacji elektrycznej, próba naprawy zgodnie z wytycznymi TOYOTA MOTOR POLAND 27.06.2018 przebieg 12321 km - „check engine” 16.07.2018 przeb. 13510 km - „check engine” wizyta serwisanta z centrali Toyoty próba naprawienia zalecenie wymiany dodatkowo sterownika komputera oraz wymieniono Klamka klapy tył, atrapa (grill), chromy na halogenach oraz klamki na zabudowie tył. 03.08.2018 – 15000 km przegląd oraz wymiana wytartej gałki zmiany biegów oraz przycisków na kierownicy, oraz dodatkowo wymiana oleju w skrzyni biegów bo miałem zastrzeżenia do jej pracy po wymianie od razu inny samochód. 21.08.2018 - „check engine” 06.09.2018 – samochód zabrany do TOYOTA MOTOR POLAND na tydzień przyjechali TECHNICY Z BELGI. 24.09.2018 - „check engine” dojechał już sterownik komputera wymieniono na nowy OCZYWIŚCIE NA WSZYSTKO TU WYPISANE MAM PAPIERY, ŻEBY NIE BYŁO ŻE COŚ ZMYŚLAM!!!
1 komentarz
Grzane fotele
  • Toyota Hilux VIII Podwójna kabina 2.4 D-4D 150KM 110kW od 2016
  • wnętrze
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
W jednym z pakietów TMPL oferuje skórzaną tapicerkę. Swoją drogą , bardzo ładną. Niestety po prócz wyglądu ma ona także właściwości izolacyine co powoduje, że podgrzewanie foteli jest nieskuteczne. W mojej opinii te dwie opcje skóra / podgrzewane fotele powinny sie wykluczac.
Toyota Hilux