Ocena kierowcy - Toyota Hilux VIII Podwójna kabina
Darek,
9 miesięcy temu
Silnik 2.4 D-4D 150KM 110kW
Rok produkcji 2017
Przebieg:
216 tys. km
Okres użytkowania:
ponad 6 lat
4,57
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu
4,0
Całokształt
216 tys od nowości, 2.4 150 KM, użytkowany zgodnie z przeznaczeniem , oprócz interwałów olejowych i wymian eksploatacyjnych , nic, absolutnie nic nie było potrzeby robić, żadnych usterek , rozrząd na łańcuchu nie wymienialny, fakt, od nowości zabezpieczony antykorozyjnie i co dwa lata sprawdzany i ewentualnie poprawki , co bym zmienił ? Napewno poszycie foteli, po 8 latach gąbki i materiał nie wyglądają atrakcyjnie , wersja SR5 automat, generalnie super auto jeżeli ktoś takiego potrzebuję a i trzyma cenę na ryku wtórnym chyba najlepiej z pośród pick upów,
Wrażenia
5,0
Silnik
Bebez regulacji zaworów, bez wymiany łańcucha rozrządu
4,0
Skrzynia biegów
Szkoda że tylko 6 biegowy automat, trochę wyje jak depniesz przy wyprzedzaniu
5,0
Układ jezdny
Pancerny
5,0
Karoseria
Jak dbasz tak masz
Komfort
4,0
Widoczność
Brakuje przedniej kamery i podglądu co się dzieje przed maską
4,0
Ergonomia
Pamiętajmy że to pick up
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest ok,
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Pick up , taj jak każdy w tej klasie
4,0
Wyciszenie
Tragedii nie ma
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jest ok
5,0
Stosunek jakość/cena
Można szukać innych, raptor super ale do zabawy , do pracy tylo hilux
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
216 tys km przebiegu i nic , tylko interwały olejowe , auto było 3 razy z pomocą na Ukrainie na full obciążone z przyczepą 2.5 tony , zawieszenie dalej w oryginale
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Żadnych
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.4 D-4D 150KM 110kW
[l/100km]