Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Land Cruiser VI MPV Faceliting

Cat, 6 lat temu
Silnik 2.8 D-4D 177KM 130kW
Rok produkcji 2016
Przebieg: 3 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Toyota Land Cruiser VI MPV Faceliting 2.8 D-4D 177KM 130kW 2015-2017 - Oceń swoje auto
4,00
6% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Wjeżdża wszędzie - po prostu wszędzie, jako terenówka, a na trasie to limuzyna.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : System Audio to KOMPLETNA katastrofa, ciągłe zawierzanie się, dramatyczny interfejs - do serwisowania
Układ hamulcowy : Ręczny od razu do poprawki - do serwisowania
Zawieszenie : Jakieś stuki na gładkiej ale falistej nawierzchni - do serwisowania
4,0
Całokształt
Jest dobrze. Przy tej wersji EXECUTIVE z wszystkimi pakietami, ma całe mnóstwo drobnych niedoskonałości, które mają inne salonowe samochody za 10-20% wartości tego. I dlatego do doskonałości jeszcze daleka droga - bo diabeł tkwi zawsze w szczegółach!
Wrażenia
4,0
Silnik
Mógł by mniej palić. To pierwsza Toyota od paru Toyot, gdzie ABSOLUTNIE nie mogę nawet zbliżyć się do spalania katalogowego. W każdej innej schodziłem poniżej teorii nawet na długich trasach.
3,0
Skrzynia biegów
Trochę ciężko się z nią dogadać. Miała być inteligentna i się uczyć sposobu jazdy, a ta swoje, gdy użytkownik swoje - generalnie NIE słucha się idealnie.
5,0
Układ jezdny
Jedzie, chociaż czasem coś stuka.
Komfort
5,0
Widoczność
Widać wszystko, chociaż BARDZO, bardzo brakuje systemu kamer 360'
4,0
Ergonomia
Tak, jak to było już napisane, także wiele ergonomicznych niedoskonałości jest, jednak jadąc na 1-raz 1000km w trasie, nie czuć kompletnie zmęczenia na finiszu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja OK. Co z ogrzewaniem, czas pokaże. Nie ma na przykład Power Head'a - dziwne :-(
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo wygodnego miejsca
3,0
Wyciszenie
Przy niskich prędkościach obrotowych doskonałe, przy wysokich już tak kolorowo nie jest
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zobaczymy co z przeglądami i innymi niespodziankami, póki co tylko 3 gwiazdki za bardzo, bardzo duży rozjazd między spalaniem katalogowym a realnym :-(
5,0
Stosunek jakość/cena
Ale zakup zrealizowany za granicą, bo w Polsce to jakiś DRAMAT podatkowy...i stosunek jakości do ceny miał by MAX *** gwiazdki
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Masa, masa drobnych usterek i niedoskonałości na etapie projektowania i wykonania tego egzemplarza (w końcu to MadeInJapan), powoduje to, że dostaje 1 gwiazdkę.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak

On - zużycie paliwa dla silnika 2.8 D-4D 177KM 130kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Toyota Land Cruiser VI MPV Faceliting 2.8 D-4D 177KM 130kW
Średni koszt przejechania 100 km
80,00 zł
12,3
l/100km
Zobacz dzienniki
Toyota Land Cruiser VI MPV Faceliting