Szukaj

Informacje o Toyota Land Cruiser VI MPV Faceliting 2.8 D-4D 177KM 130kW 2015-2017

Lata produkcji: 2015 – 2017
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

W tym aucie bardziej chodzi o komfort i możliwości terenowe, niż wyczyny na drodze. 3-litrowy diesel jest trochę głośny, do tego wariant 177- lub 190-konny odnajdzie się raczej w rękach spokojnego kierowcy – przy tej masie auta w ogóle nie czuć nadmiaru mocy. Lepsza będzie wersja 225-konna. Z kolei silnik benzynowy to już działo większego kalibru. 4.0l nie jest specjalnie oszczędne i kosztuje najwięcej, ale za to gwarantuje lepsze osiągi niż diesel. No i ten dźwięk…Wchodzenie na obroty to przyjemność, a wyprzedzanie innych aut jest mniej męczące, bo auto z tym silnikiem staje się dość zrywne.

czytaj więcej
Powagosław
Motoryzacyjna ikona. Dziś Land Cruiser to bestia w terenie, na której zbudowano luksusową limuzynę. Definitywne tak dla tego dzieła japońskich rąk. ~Powagosław
Luzacjusz
Jak to się mówi - „klasyka się nie tyka”. Wszyscy Land Cruisera znamy i lubimy, tylko dlaczego nowy model wygląda jak koreańska pseudoterenówka? Gdyby nie to, można by się zakochać. ~Luzacjusz
Produkowany od 2015 do 2017 roku
Pojemność skokowa 2755 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 177 KM (130 kW) przy 3400 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 420 Nm przy 1400-2600 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 16,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 92 x 103,6 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 6
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Układ jezdny + Widoczność + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Skrzynia biegów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Toyota Land Cruiser VI MPV Faceliting