Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Previa II

dawid z trojmiasta, 19 lat temu
Silnik 2.4 16V 156KM 115kW
Rok produkcji 2003
Przebieg: 83 tys. km
Toyota Previa II 2.4 16V 156KM 115kW 2001-2005 - Oceń swoje auto
4,23
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
auto na lata. lejesz i jezdzisz. do serwisu (zreszta doskonalej jakosci) jazerzdzam tylko na okresowe przeglady
Wrażenia
5,0
Silnik
silnik rewelacyjny. kultura pracy zblizona do 6 cylindrowki. silnik jest niesamowicie elastycznny i dynamiczny. z automatem przyspiesza do 100 w ok.11 sek. pamietajmy, ze to van!! w niemczech rozpedzilem, go do 200
3,0
Skrzynia biegów
mam prevke z automatem. automat pracuje idealnie, zmiana biegow przebiega plynnie i bez jakichkolwiek szarpniec. idealne rozwiazanie w trasy. poza tym jest to inteligentny automat. dostosowywuje tryb swojej pracy do stylu jazdy kierowcy. przy predkosci stalej 90kmh na prostej drodze przy delikatnym bochodzeniem sie z gazem komp. pokladowy pokazuje chwilowe spalanie 4l!!!! niemozliwe a jednak....
4,0
Układ jezdny
autko jest komfortowe a zarazem bezbieczny. bardzo udany kompromis. nie pasuje mi tylko jedno. poprzednia previa miala tyl naped i wolalem te rozwiazanie.
Komfort
4,0
Widoczność
jak na vana nie jest najgorzej. przeszkadza slabo wyczuwalny przod autka oraz masywne przednie slupki mocno ograniczajace widocznosc na skrzyzowaniach w miastach
5,0
Ergonomia
nie wszystkim moga sie spodobac zegsary na srodku. m,nie one nie przeszkadzaja. przyzwyczailem sie juz. strzalem w dziesiatke jest umieszczenie wajchy od automatu przy kole kierowcy co pozwala na uzystkanie dodatkowej przestrzeni pomiedzy fotelami. sprawdza sie to doskonale w dlogich trasach gdzie mozna np postawic lodowke turystyczna itp. wielkosc i ilosc schowkow wystarczajaca, choc konkurencka bywa lepsza
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
moje autko wyposarzone jest w 2 strefowa automatyczna klike. sprawdza sie idealnie. jej dzialanie mozna poprawic poprzez montarz przyciemnianych szyb 2 i 3 rzedu, co znaczaco poprawia jej dzialanie(wnetrze mniej sie nagrzewa) a takze podnosi atrakcyjnosc autka. fajna zecza sa tylne okna otwierane jak w klasycznych drzwiach, czyli gora gol a nie jak w wiekszosci wanow tylko uchylane. przydatne tez sa odsowane drzwi z obu stron
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
rewelacja!!! juz moja stara prevka miala go pod dostatkiem. nawet w 3 rzedzie mozna zasiasc wygodnie nie dotykajac glowa podsofitki. przy 3 rzedach siedzen bagaznik ma ponad 500litrow!!!! zamiast previi bralem pod uwage zakup peugeoya 807 i vw sharana. w 807 po wygodnym zajeciu fotela na miejscu kierowcy(jestem osoba dosc wysoka) w 2 rzedzie za mna moj znajomy mial malo miejsca na nogi. w trzecim rzedzie nie moglem usiasc(za malo miejsca) a bagaznik mial jak w punto!!! ok 250litrow. parodia a nie van!!! to samo volkswagen. zakup renault odpadal ze wzgledu na brak zaufania do marki a chryslera ze wzgledu na usterkowosc.
3,0
Wyciszenie
jest na niezlym poziomie. choc czasem przeszkadza szum oplywajacego powietrza.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
nie mam zadnych zastrzezen. autko w miescie pali mi ok. 13 litrow, co przy mojej dynamicznej jezdzie, sporym gabarytom i masie nie uwazam za zbyt duze. w tracie pali ok.8-9 litrow. sadze, ze osoby jezdzace spokojnie moga w miescie zejsc do 10.5-11 a w trasie obciac okolo litra.
5,0
Stosunek jakość/cena
tu nie moge napisac nic, gdyz autko kupilem za granica jako nowe
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nic.............
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak wyzej. mialem poprzedni model previi ktorym zrobilem ponad 400tys km w 8 lat i w autku nie dzialo sie nic. typowa toyota i nikt juz chyba nigdy nie przekona mnie do innej marki

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.4 16V 156KM 115kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
14,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,3
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Toyota Previa II