Szukaj

Lista ocen Toyota Prius II (28) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 20 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Zenekis
Toyota Prius II
Sedan 1.5 VVT-i 78KM 57kW
raz mi nie zapalił po dwóch dniach stania - chyba nie wiadomo dlaczego albo ktoś (nie ja) zostawił lampkę zapaloną w bagażniku i się aku wyładował. Hamulce mi zaczęły piszczeć moocno (tak jak bym już miał samą blachę) ale było sprawdzone i pełno klocków zostało. Podejrzenia padają na jakieś ciało obce między tarczą a osłoną. chyba tego nie można klasyfikować jako usterki - tak tylko wspominam. aaa i przy tym przebiegu to chyba troszkę oleju...
3,0
~KierowcaPTB
Toyota Prius II
Sedan 1.5 VVT-i 78KM 57kW
Kupić auto krajowe od niby prywatnej osoby z niby małym przebiegiem... to strzał w kolano... na bateriach była wstanie przejechać 1200m sprzedawca twierdził że to przez to że zimno... auto kupiłem w listopadzie A prawda jest taka że wpierw silnik po 6tyś km miał problemy A chwilę po nim baterie padły. Albo trafiłem na oszusta albo na zajechany model albo te auta po 200tyś km muszą mieć remont silnika i wymianę baterii
4,0
~automaniak
Toyota Prius II
Sedan 1.5 VVT-i 78KM 57kW
Samo wyposażenie jest ok, naprawdę, miłe i sympatyczne, pełno elektroniki które powoduje że autko to jeden wielki gadżet. Można się pobawić, a i życie jest łatwiejsze, ale moim zdaniem trzeba mieć uwagę niemal pilota by poskromić wszystkie te przyciski i dźwigienki:) Spoko, fajne jest. Ale jest pełno takich samochodów, więc nie ma tutaj specjalnie rewolucji.
5,0
~bakusie@poczta.fm
Toyota Prius II
Sedan 1.5 VVT-i 78KM 57kW
Naprawy tego pojazdu to nie moje zmartwienie ja tylko czasem nim jeżdzę ;] Ale jak dotąd nic się nie zepsuło i autko ma się dobrze. Moge jedynie dodać że ceny przeglądów są na poziomie Coroll 1.6. Aha, warto zwrocic uwage na zuzycie klockow hamulcowych. Dzieki mozliwosci odzyskiwania energii podczas hamownaia ten proces zachodzi niezwykle wolno.
4,0
~Hugo Srebrnowolski
Toyota Prius II
Sedan 1.5 VVT-i 78KM 57kW
To mocna strona tego samochodu. Jeżdżę prawie rok i nic się nie zepsuło oprócz wypalonej żarówki. Wspomnę przy okazji, że wymiana żarówki w tym samochodzie to hardkor. Jeszcze większy hardkor to wyjęcie/włożenie akumulatora (tego zwykłego). W obu przypadkach trzeba się nieźle namęczyć. Nie rozumiem zamysłu konstruktorów.
5,0
~Michał
Toyota Prius II
Sedan 1.5 VVT-i 78KM 57kW
Przez 5 lat oprócz materiałów eksploatacyjnych musiałem wymienić przekaźnik odpowiadający za prędkość obrotową wentylatora. oryginalna część z ASO to 320 zł... ja kupiłem zamiennik za 14 zł :)
5,0
~igor@prototypy.com
Toyota Prius II
Sedan 1.5 VVT-i 78KM 57kW
No tu to muszę pochwalić Toyote. Żadna inna firma nie jest w stanie wyprodukować tak bardzo zaawansowanego elektronicznie pojazdu. toyota produkuje i jeszcze daje na to 8 lat gwarancji. Brawo , Szacunek
5,0
~ziele3
Toyota Prius II
Sedan 1.5 VVT-i 78KM 57kW
WYdech byl do wymiany po 10 latach….czego mozna bylo sie spodziewac. Tarcze z przodu do wymiany po 10 latach I 160tys km do wymiany.., czego mozna bylo sie spodziewac...
4,0
~Mateusz Miziołek
Toyota Prius II
Sedan 1.5 VVT-i 78KM 57kW
Nic się nie zepsuło. Delikatne skrzypienie zawieszenia podczas wjechania na nierówności, jeszcze nie wiem co to jest dokładnie, ale to pewnie skutek 120.000 km po naszych drogach.
5,0
~powloka
Toyota Prius II
Sedan 1.5 VVT-i 78KM 57kW
super bez zadnych problemow dobry olej super swiece oraz ogumienie to musi byc dobrej jakosci wplywa na apetyt spalanie
Toyota Prius II