Szukaj

Lista ocen Toyota Prius II 1.5 VVT-i 78KM 57kW 2003-2009 (33) - Silnik

Na liście zabraknie 15 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Mateusz Miziołek
Toyota Prius II
Sedan 1.5 VVT-i 78KM 57kW
Zdecydowanie największe zaskoczenie, silnik pozwala na dynamiczną jazdę. Kultura pracy - oczywiście do 50 kmh elektryczność (dźwięk przypomina ruszający... tramwaj!) Powyżej nie jest głośny, choć jednostajne buczenie bywa irytujące. Denerwujące przejście między zasilaniem spalinowym podczas wdepnięcia gazu w podłogę, przy spokojnej jeździe praktycznie niewyczuwalne. Denerwuje również \"niezdecydowanie\" systemu start/stop, który wyłącza pracę...
4,0
~Rambo
Toyota Prius II
Sedan 1.5 VVT-i 78KM 57kW
Witam. Fajne ,ciekawe auto . Świetne osiągi do 100km/h .Zadziwia kolesi z niemieckich turbodiesli.Świetne nagłośnienie JBL . Najlepsza w hybrydzie jest nie tyle oszczędność co zadowolenie z ciszy i relaksu płynącej podczas jazdy.Spalania naprawdę rozsądne jak na automat tej wielkości 5-6 litrów . Maksymalna pomoc systemów elektroniki w jeździe .Polecam dla ludzi spokojnych i opanowanych ,ponieważ reszta użytkowników naszych dróg będzie...
1,0
~automaniak
Toyota Prius II
Sedan 1.5 VVT-i 78KM 57kW
Połączenie obu silników jest ciekawym rozwiązaniem. Współpraca odbywa się płynnie i bez udziału kierowcy. Przeraża mnie jedynie ilość obecnej i koniecznej do poprawnej pracy elektroniki. Wracam tutaj od razu do awarii która mnie spotkała. Prawdopodobnie błędy komputera (taka była pierwsza diagnoza serwisu), rozłączona kostka (taka była druga diagnoza), przymusowy postój w innym kraju... Nie fajnie, jeśli się produkuje jeżdżące komputery to...
5,0
~bakusie@poczta.fm
Toyota Prius II
Sedan 1.5 VVT-i 78KM 57kW
Tutaj przydałaby się inna kategoria bądź podkategoria. Jak wiadomo jest to napęd hybrydowy czyli fuzja silników benzynowego i elektrycznego które znakomicie współpracują. Jazda na siniku elektrycznym jest bardzo cicha i bezemisijna. Zarzdzanie przeplywem energii mozna obserwowac za pomoca centrlanego wyświetlacza. Elastycznosc jest nie do pobicia! Tutaj nie jest wymagana zadna redukcja. Gdy trzeba przyspieszyc falownik zmienia parametry i...
4,0
~Marcin Kneć
Toyota Prius II
Sedan 1.5 VVT-i 78KM 57kW
Automaty mają swoją specyfikę, trzeba się do niej przyzwyczaić, Tu są dwa silniki, czuć wyraźnego kopa przy mocnym naciśnięciu gazu - wtedy dołącza się drugi silnik. Ważne - jak w każdym jest to by przy odpowiednim momencie obrotowym wyprzedzać (w manualach redukcja) Jeżdzę ponad pół roku (lipec 10) ale jeszcze nie wiem wszystkiego. Prius nie ma obrotomierza. Plusem elektrycznego jest to że ma od razu cały moment obrotowy dostępny.
4,0
~igor@prototypy.com
Toyota Prius II
Sedan 1.5 VVT-i 78KM 57kW
Silnik spalinowy , bo taki posiada głównie ten samochód, nie jest rewelacyjny. Po pierwsze jest za głośny jak na samochód hybrydowy, po drugie podtrzymując ogrzewanie w zimie na skrzyżowaniach czasami lekko trzęsie samochodem, co dziwnie działa na kierowcę. Przydało by się lepsze wytłumienie, było by zdecydowanie lepiej. jeżeli chodzi o przyspieszenia to rewelacja. Mocy z systemu hybrydowego jest tyle że przyspieszanie , wyprzedzanie to...
3,0
~KierowcaPTB
Toyota Prius II
Sedan 1.5 VVT-i 78KM 57kW
Kupić auto krajowe od niby prywatnej osoby z niby małym przebiegiem... to strzał w kolano... na bateriach była wstanie przejechać 1200m sprzedawca twierdził że to przez to że zimno... auto kupiłem w listopadzie A prawda jest taka że wpierw silnik po 6tyś km miał problemy A chwilę po nim baterie padły. Albo trafiłem na oszusta albo na zajechany model albo te auta po 200tyś km muszą mieć remont silnika i wymianę baterii
5,0
~Priusdriver
Toyota Prius II
Sedan 1.5 VVT-i 78KM 57kW
Silnik spalinowy średnioobrotowy w obiegu Atkinsona w połączeniu z automatyczną skrzynia biegów ma inny \"tryb pracy\" od silników w obiegu Otto. Przy przyspieszaniu ma cały czas wysokie jednostajne obroty ale zaraz po osiągnięciu żądanej szybkości cichnie za sprawą wydłużania przełożeń przez skrzynię e-CVT i praktycznie go nie słychać.
5,0
~Babycorleone
Toyota Prius II
Sedan 1.5 VVT-i 78KM 57kW
Silniki ma dwa elektryczny i spalinowy. Pracują na zmiane lub wespół jeśli potrzeba mocy przy przyspieszaniu. Dynamika doskonała. Auto z totalnym nastawieniem na ekologię i ekonomię. Ale jeśli myślisz że słabo przyspiesza to jesteś w błędzie! Dzięki bezstopniowej skrzyni biegów auto przyspiesza w sposób ciągły.

Usterki Toyota Prius II

Liczba wpisów: 3

Toyota Prius II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
~Zenekis
Toyota Prius II
Sedan 1.5 VVT-i 78KM 57kW
jak na 1.5 cichy przy równej jeździe i zrywny bo tylko trochę pona 10 do setki, mało pali i jest praktycznie bezawaryjny. Hałas przy przyśpieszaniu to wina cvt. Co ciekawe moc silnika elektrycznego dodana od 0 obrotów powoduje że często ze świateł startowałem pierwszy tylko potem przez te cvt traciłem.
Toyota Prius II