Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Proace II Verso Medium

kmb, 5 lat temu
Silnik 2.0 D-4D 177KM 130kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 20 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Toyota Proace II Verso Medium 2.0 D-4D 177KM 130kW od 2017 - Oceń swoje auto
3,43
10% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Układ hamulcowy : Tu duży plus.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Ciągłe rysowanie słupków i progów drzwiami rozsuwanymi wynikające z wady fabrycznej, konstrukcja jest chwiejna. Brak rozwiązania problemu, chyba że kogoś zadowalają naklejki przyklejane przez ASO.
2,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Dobrze przyspiesza, moc adekwatna do wagi samochodu
3,0
Skrzynia biegów
Przy ruszaniu ze skrzyżowania czuć za duże opóźnienie w reakcji na wciśnięcie gazu, za późno zrzuca biegi przy krętych górskich drogach.
5,0
Układ jezdny
1,0
Karoseria
Karoseria fabrycznie w ogóle nie spasowana, drzwi rozsuwane rysują słupki, progi, karoseria chwiejna i występują ciągłe problemy, których ASO nie jest w stanie wyregulować tylko ciągle zapraszają na kolejną regulację dla złudzenia klienta, że będzie ok. LIPA
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Mało schowków, można było wygospodarować choć miejsce w bagażniku na gaśnicę i trójkąt a z jego braku musi walać się niepotrzebnie i zawadzać.
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
Chłodzenie z tyłu działa jeśli jest na MAXA. Jednak problem z tylnym wymiennikiem ciepła, przy klimatyzacji na 1/4 pola niebieskiego z tyłu pasażera smaży cholernie gorącym powietrzem i ASO twierdzi, że nic nie da się z tym zrobić, olewają sprawę i tylko dają w zamian zamknięcia "ust" bonusy żeby sprawy nie nagłośnić. Z sufitu idzie zimne powietrze a nogi masz ugotowane.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Wyciszenie to odczucie subiektywne ale szału niema.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Cena około 150tyś/zł z praktycznie full wypas bez skóry. Jednak zbyt wiele wad i niedociągnięć jak na Toyotę. Klima z tyłu grzeje zamiast chłodzić, notoryczne rysowanie w okolicach drzwi z wad konstrukcyjnych. mizerne spasowanie elementów. Nieszczelności w układzie klimatyzacji, mimo wymiany przewodów klimy nowe nadal są nieszczelne. Jak ktoś to wykryje po gwarancji to 4000zł nie jego. Nawigacja z mapami, które nie bardzo są warte swojej ceny. Na pewno nawi z Biedry ma aktualniejsze mapy i szybciej oblicza trasy, brak aktualizacji map mimo, że w Europie non stop powstają nowe drogi. Ogólnie nie polecam, zbyt wiele problemów jak za tą cenę i niby niezawodność- niby samochód nigdy nie stanął na drodze ale ma wiele niedociągnięć i może być problem z odsprzedaniem bo po roku użytkowania mimo małego przebiegu wygląda jakby miał uderzone drzwi rozsuwane. Wady mimo roku użytkowania i częstych wizyt w ASO nie zostały usunięte bo jak twierdzą nie ma rozwiązania. Generalnie można założyć rodzinę w ASO chcąc usuwać wszystkie problemy. Nie polecam zakupu mimo zapewnień Toyoty o niezawodności.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nieszczelny układ klimatyzacji mimo wymiany nadal nieszczelny.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 D-4D 177KM 130kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Toyota Proace II Verso Medium