Układ hamulcowy
: szybko zużywające się klocki hamulcowe
Inne
: delikatny układ kierowniczy
4,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
silnik sprawdzony 3SFE sxa11 z toyoty avensis z przed liftingu 129 konny.
Stara niezawodna jednostka wystrzymująca przebiegi do 500000 km. jak na tte lata rewelacja. Tanie części (pasek rozrządu+napinacz+rolka prowadząca to koszt 250 zł). świece platynowe wprowadzone po roku 1997 wytrzymujące duże przebiegi. Auto warte swoich pieniędzy. Nie zawiedziesz się.
4,0
Skrzynia biegów
działa bez zarzutu. dwójka przy tym przebiegu wchodzi normalnie
5,0
Układ jezdny
w wersji 5 drzwiowej bardzo dobra. Jest to wersja specjal. wersja max.
Komfort
4,0
Widoczność
widoczność dobra
4,0
Ergonomia
wszytko na swoim miejscu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nagrzewa się bardzo szybko. Klimatyzacja działa bez zarzutu.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dobra. Bagażnik w wersji 5 drzwiowej super. Długość samochodu to 4120mm czyli super samochód miejski. Poruszanie się po mieście bardzo dobre.
4,0
Wyciszenie
Nic nie puka nie stuka. Wszystko oryginalne
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na samochód terenowy produkowany w tamtych czasach to rewelacja
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 129KM 95kW
[l/100km]