Samochód niewłaściwie przeoszczędzany. Brak możliwości uruchomienia pojazdu po 3 dniach postoju pomimo pozytywnych wyników akumulatora. Zabronione zakładanie zimą łańcuchów na koła. Jak to pogodzić z przepisami? Brak podświetlenia większości przycisków sterowania umieszczonych w drzwiach. Brak uchwytu przesłony bagażnika. Ciemno w większości powierzchi bagażnika. Bardzo dobra praca silnika.
Wrażenia
4,0
Silnik
Bardzo dobra praca lecz w ruchu miejskim paliwożerny.
5,0
Skrzynia biegów
Dobra praca.
2,0
Układ jezdny
Samochód homologowany jedynie na koła o średnicy 19" i równocześnie brak mozliwości zakładania łańcuchów na koła o średnicy 19".
3,0
Karoseria
Zbyt delikatny lakier.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra
2,0
Ergonomia
Kabina wygodna ale funkcjonalność różnych drobiazgów na poziomie samochodu z lat 90-tych.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo dobra klimatyzacja. Bardzo długie nagrzewanie podgrzewanych siedzeń.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Komfortowo
4,0
Wyciszenie
Dobre
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Paliwożerny w ruchu miejskim - powyżej 10 l/100 km.
W trasie akceptowalne zużycie do prędkości ok. 110 km powyżej zużycie znacząco rośnie
3,0
Stosunek jakość/cena
Samochód przereklamowany.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bez usterek drobnych
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak możliwości uruchomienia po 3 dniach postoju pomimo pozytywnych testów akumulatora. Potrzebny assistance.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Dual VVT-iE 173KM 127kW
[l/100km]