Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota RAV4 V SUV

klessmar, 3 lata temu
Silnik 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Rok produkcji 2020
Przebieg: 6 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Toyota RAV4 V SUV 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW 2018-2022 - Oceń swoje auto
4,71
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
5,0
Całokształt
Bardzo wygodne i komfortowe auto. Wersja Executive. Ma wszystko co potrzebne by przemieszczać się czy to po mieście czy w niezbyt długiej trasie. Nie miałem okazji sprawdzić auta na autostradzie, więc nie dostrzegam niedogodności opisywanego słabego wyciszenia. Krótkotrwałe przyspieszenia przy wyprzedzaniu do 130-140km/h nie rażą hałasem. Normalna jazda po drogach krajowych i wojewódzkich 90-110 km/h jest przyjemna i łatwa szczególnie gdy używamy aktywnego tempomatu. Skrzynia biegów to osobna historia. Płynne, niezauważalne zmiany biegów. Duży plus za to rozwiązanie. W porównaniu do tradycyjnych automatów (Fiat i Renault) to inny świat. Nawet w dobrej Mazdzie CX5 automat jest mniej komfortowy. W normalnym użytkowaniu nie miałem potrzeby użycia napędu 4x4 więc nie żałuję zaoszczędzonych 10tyś zł. Przez dwa lata jazdy Mazdą CX-5 jeden raz włączył się napęd na tylną oś...więc zamiast 4x4 zdecydowałem się na Executive. Jeśli ktoś się zastanawia to nie rezygnować czy to z podgrzewanych foteli czy kierownicy (bardzo przydatne zimą) czy kamer dookoła auta jeśli kierowcą jest Pani. Mnie kamery rozpraszają i jako staroświecki kierowca ufam lusterkom i własnej intuicji. Spalanie 6,1 zimą. Jak było cieplej 5.9l /100km. Przed zakupem obśmiewałem otwierany nogą bagażnik. Po kilku zakupach i konieczności załadowania do bagażnika kilku skrzynek - doceniłem to rozwiązanie. Co ciekawe gdy chcę komuś to zademonstrować a nie mam zajętych ciężarem rąk to ruch nogą wydaje się dla auta nienaturalny i bagażnik się nie otwiera. Gdy stoję z dwoma torbami zakupów, bagażnik otwiera się za każdą próbą.
Wrażenia
5,0
Silnik
Dobry , pewnie przyspiesza gdy jest taka potrzeba
5,0
Skrzynia biegów
Wspaniałe rozwiązanie. Największa zaleta tego auta.... oczywiście dla faceta... Kobiety doceniają inne rzeczy.
5,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
Maska nieco krzywo spasowana. Są drobne różnice przy prawym i lewym błotniku. Pojadę na serwis to poproszę o regulację. Drzwi od kierowcy wymagają większego wysiłku aby je zamknąć niż po stronie pasażera..
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Nie testowałem na autostradzie ale gdy byłem pasażerem tylnej kanapy to odgłosy tylnych opon były słyszalne.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
serwis nie jest najtańszy - wymieniałem uszkodzoną (dziura po przejeździe przez roboty drogowe) oponę .... poszło z ubezpieczenia
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie ma żadnych 6tys.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie ma żadnych 6 tys.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Toyota RAV4 V SUV