Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota RAV4 V SUV

Andikg, 8 miesięcy temu
Silnik 2.5 Hybrid Dynamic Force 222KM 163kW
Rok produkcji 2022
Przebieg: 25 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Toyota RAV4 V SUV 2.5 Hybrid Dynamic Force 222KM 163kW 2019-2022 - Oceń swoje auto
4,00
8% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
3,0
Całokształt
Ogólnie, jestem zawiedziony! Auto jest z 2023 roku, czyli po ostatnim lifcie i … może od tych mniejszych wad: bardzo kiepskie „skóry”, w wersji GRSport tylko Ecoskóra , bez możliwości kupna prawdziwej skóry. Lampy w środku zimą zamarzają, prądnica ładująca baterie po załączeniu trzęsie całym autem (otwarte drzwi wyraźnie drgają), system CarPlay dla iPhone żyje swoim życiem a po każdej kolejnej aktualizacji jest tylko gorzej, zespół przycisków z lewej strony pod kierownicą, po wyłączeniu silnika gaśnie podświetlenie i weź tu otwórz klapę bagażnika po ciemku, głośna skrzynia biegów, brak wyłączenia panelu LCD w nocy, aby nie utrudniał jazdy, po zamontowaniu w ASO haka odcięto możliwość otwierania klapy bagażnika stopa (zbyt trudne dla Toyoty przedłużyć przewody i przesunąć czujnik?), czarny lakier „fortepianowa czerń” rysuje się nawet od wiatru (i weź tu umyj auto!), materiał użyty do „zegarów”, jest tak słabej jakości, że ekran porysował się po jednym przetarciu kurzu mikrofibrą), mały schowek (kompletna porażka), kiepski serwis ASO - nowe auto wyjechało porysowane, bo dali umyć praktykantowi! I najważniejszą wada - przednie czujniki parkowania - nie widzą przeszkody o wysokości np 40 cm, która uszkodzi przód auta!!! ASO twierdzi, że ten typ tak ma. Ścianę widzi, słupka na parkingu już nie. Ogólnie, jak na auto za 230 tysięcy, to dzisiaj kupiłbym chińczyka.
Wrażenia
5,0
Silnik
Ok, ale strasznie dużo pali, kiedy nie wykorzystuje silników elektrycznych.
3,0
Skrzynia biegów
Głośna, bardzo głośna!
5,0
Układ jezdny
Tu jest ok!
4,0
Karoseria
Każdy użytkownik Toyoty powinien najpierw zakonserwować podwozie. Ja to zrobiłem, ale korona Toyocie z głowy by nie spadła, gdyby wysyłając auto do kraju, gdzie zimą jest mróz, zakonserwowała fabrycznie podwozie!
Komfort
5,0
Widoczność
Kamery 360, niezłe duże lusterka, jest ok!
4,0
Ergonomia
Trochę trąci myszką, jak to w Toyocie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest ok!
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ok!
1,0
Wyciszenie
Słabe!!! Słabe i jeszcze raz słabe!!
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Da się przeżyć!
3,0
Stosunek jakość/cena
Niestety, moim zdaniem średnio. Chińskie auta są lepiej wyposażone, mają ładniejsze wnętrze.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Niedziałające czujniki parkowania z przodu, zgłoszone w ASO, odpowiedzieli, że „tak już jest i mam przecież kamerę z przodu”. No mam, tylko po co mi te czujniki, za które zapłaciłem, a które nie działają prawidłowo?
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Auto jest praktycznie nowe, więc poważnych usterek uniemożliwiających jazdę brak.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.5 Hybrid Dynamic Force 222KM 163kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Toyota RAV4 V SUV

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów