Szukaj

Lista ocen Toyota Yaris II Hatchback 5d 1.33 Dual VVT-i 101KM 74kW 2009-2011 (23) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 9 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~xacax
Toyota Yaris II
Hatchback 5d 1.33 Dual VVT-i 101KM 74kW
Płynna, z wyczuwalnym "wklikiem" biegu. Zestopniowana ciasno, raczej na eko-driving, lecz optymalna zmiana gwarantująca płynność powyżej 2500rpm. Ogólnie bardzo przyjemna, ALE... Wymaga dokładnego ustawienia regulacji. Początkowo 1,2 bieg bardzo trudne do wbicia, każda para wchodziła z innym oporem - dopiero zabawa regulacją pod tunelem środkowym przyniosła pozytywny rezultat, czyli brak haczenia na skrajnych położeniach i wstecznym....
2,0
~witek309@wp.pl
Toyota Yaris II
Hatchback 5d 1.33 Dual VVT-i 101KM 74kW
tu niestety nie jesy za dobrze. owszem biegi od 2 - do 6 wchodzą bardzo płynnie, z lekkim, wyczuwalnymoporem, ale wrzucanie ich to przyjemność. natomiast bieg wsteczny - porażka, niemal zawsze wymaga podwójnego wysprzęglania, co nawet zapisane w insrukcji jest, jedynka, też według serwisu ma prawo wchozić dopiero za drugim razem, no i powodzenia, jak ktoś chce wrzucić jedynkę leko, gdy auto jeszcze się toczy, nawet minimalnie:-)
4,0
~optymix@op.pl
Toyota Yaris II
Hatchback 5d 1.33 Dual VVT-i 101KM 74kW
Tu niestety gorzej. Typowym mankamentem samochodów tej marki jest problem z biegiem wstecznym. Czasem troszkę trzeba się napracować. Podobnie jest z 1 i 2 biegiem. Nie wchodzą łatwo. Jedynka jest bardzo krótka, ale to jest cecha małych samochodów z 6-biegową skrzynią, dlatego nie uznaje to jako wadę, tylko typową cechę. Bardzo przyjemnie się operuje biegami powyżej 4. 6 bieg pozwala na naprawdę duże oszczędności
2,0
~Radziejowiak
Toyota Yaris II
Hatchback 5d 1.33 Dual VVT-i 101KM 74kW
Samochód nabyłem z przebiegiem 19.000km jako gwarantowany w salonie Toruńskim. Pojazd wykorzystywany był w ośrodku egzaminowania kierowców.Skrzynię biegów naprawiano w salonie, lecz nadal w niej występują problemy przy przełańczaniu biegów I, II, III.
4,0
~Marek
Toyota Yaris II
Hatchback 5d 1.33 Dual VVT-i 101KM 74kW
6 biegów krótkie skoki na początku trzeba się przyzwyczaić , skrzynia stworzona do spokojnej i oszczednej jazdy ,jak ktoś liczy na sportowe osiągi to mimo 100 KM będzie zawiedziony ala nia taka idea tego autka.
2,0
~piotr
Toyota Yaris II
Hatchback 5d 1.33 Dual VVT-i 101KM 74kW
to największa porażka tego modelu sześcio biegowa skrzynia jest lakko powiedziawszy nieprecyzyjna , a dwójka to po prostu koszmar!!!!!!!!!!! w serwisie mówią ,że ten typ tak ma !!!!!!!!!!!! i to ma być renoma toyoty porazka!!!!!!!
3,0
~doświadczony
Toyota Yaris II
Hatchback 5d 1.33 Dual VVT-i 101KM 74kW
Mimo, że skrzynia jest nowoczesna, 6 biegowa, to zbyt twarda. Nie zawsze biegi wchodzą pewnie. Czasami trzeba nawet danego biegu zbyt długo \"szukać\". A to może być niebezpieczne...
4,0
~Seba
Toyota Yaris II
Hatchback 5d 1.33 Dual VVT-i 101KM 74kW
Bardzo fajny silnik, pracuje na niższych obrotach co pozwala na jazdę 60 km od 2 biegu do 5 bez żadnych problemów, skrzynia pracuje płynnie
3,0
~Tomasz Kuta
Toyota Yaris II
Hatchback 5d 1.33 Dual VVT-i 101KM 74kW
Po 14 latach użytkowania od nowości skrzynia pracuje średnio, czasami nie chce wskoczyć bieg, jak na przebieg 55 tys to słabo.
4,0
~Nikonades
Toyota Yaris II
Hatchback 5d 1.33 Dual VVT-i 101KM 74kW
Krótkie przełożenia. Piąty bieg można wrzucić przy 70 km/h, szósty przy 90 km/h, oczywiście bez gwałtownego przyspieszania.
Toyota Yaris II Hatchback 5d