Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Yaris IV Hatchback Facelifting

Zadowolony_właściciel, 7 miesięcy temu
Silnik 1.5 Hybrid Dynamic Force 130KM 96kW
Rok produkcji 2024
Przebieg: 10 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Toyota Yaris IV Hatchback Facelifting 1.5 Hybrid Dynamic Force 130KM 96kW od 2024 - Oceń swoje auto
4,50
13% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Bardzo dobrze mi się jeździ hybryda Toyoty. Jeśli zdecyduję się ponowne kupno Toyoty to z powodu napędu.
4,0
Całokształt
Potrzebowałem małego oszczędnego samochodu do miasta. To moja pierwsza Toyota. Kupiłem z powodu hybrydowego napędu. Z samochodu jestem zadowolony. Mimo kilku wad jest to auto idealne do miasta i na niezbyt długie trasy. Auto bardzo oszczędne. Wystarczający silnik. Wystarczająca przestrzeń. Na razie bezawaryjny.
Wrażenia
5,0
Silnik
Moc całkowicie wystarczająca. Szybkie płynne przyspieszenie od samego dołu. Można bardzo szybko ruszać. Wystarczająca moc do szybkiego wyprzedzania. Silnik spalinowy bardzo płynnie się włącza i wyłącza. Z wad to silnik spalinowy głośny jak traktor przy mocnym przyspieszeniu. Niskie spalanie w lecie średnio. 3,7l. W zimie 4,7 - dodatkowy litr to koszt utrzymania temperatury w kabinie.
5,0
Skrzynia biegów
Automat - skrzynia a raczej jej brak. Całkowicie płynna jazda bez zmiany przełożeń.
4,0
Układ jezdny
Auto nie jest super komfortowe. Dziury dosyć wyczuwalne ale nie przeszkadza to za bardzo. Na zakręcie można trochę szybciej pojechać.
5,0
Karoseria
Na razie nie mogę powiedzieć nic złego.
Komfort
4,0
Widoczność
Wystarczająca do manewrowania na parkingu. Trochę brakuje nachylanych lusterek przy cofaniu. Tylna kamera wystarczająca. Przednia szyba ma trochę za nisko górną krawędź - zasłania światła na skrzyżowaniu.
4,0
Ergonomia
Jest dobrze. Wystarczająca ilość miejsca. Średnio wygodny fotel kierowcy. Trochę za wąski. Trochę za mało schowków. Trochę nadopiekuńcze układy wspomagania. Źle działa wykrywanie ograniczeń prędkości. Na szczęście ostrzeżenie nie przeszkadza za bardzo. Trochę za głośny sygnał przekroczenia linii na drodze. Źle działający układ wykrywający ludzi i rowery na poboczu - nagłe hamowania przy wyprzedzaniu roweru kiedy potrzebna jest moc żeby bezpiecznie wyprzedzić, drzewo przy drodze wykryte jako pieszy - niespodziewane hamowanie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest bardzo dobrze. Zimą szybciej się nagrzewa niż spalinowe. Trochę za mocno dmucha klimatyzacja latem. W tak małym aucie trudno odpowiednio ustawić wyloty.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie można nic zarzucić. Może jedynie auto mogłoby być trochę szersze.
2,0
Wyciszenie
Słabo. Przy spokojnej jeździe jest ok ale i tak zbyt głośno słychać szum opon. Silnik spalinowy słychać zdecydowanie za głośno. Przy przyspieszaniu chodzi jak traktor. Hałas męczy przy dłuższej jeździe.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Na dzisiejsze czasy cena szczególnie w promocji jest ok.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie bezproblemowy.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie bezproblemowy.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.5 Hybrid Dynamic Force 130KM 96kW [l/100km]

Średnie zużycie
3,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
3,7
Maksymalne średnie zużycie paliwa
4,7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
3,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Toyota Yaris IV Hatchback Facelifting

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów