Szukaj

Ocena kierowcy - Trabant 1.1 N

Lardor, 3 miesiące temu
Silnik 1.1 41KM 30kW
Rok produkcji 1990
Przebieg: 83 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
Trabant 1.1 N 1.1 41KM 30kW 1990-1991 - Oceń swoje auto
4,14
9% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Silnik jest niezawodny i prosty za razem w dodatku przy dobrze ustawionym gaźniku spalanie może spaść do 6l/100km
Inne : Żwawość auto waży całe 700 kg można sporo współczesnych samochodów zrobić na światłach osobiście zarobiłem 7 punktów tym samochodem za prędkość przekroczoną o 20 policjanci byli w szoku, kierowca taksówki którego zrobiłem jak chciałem też
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ hamulcowy : Ciężko dostępne zaciski w dodatku niedawno przestali produkować tarcze hamulcowe. W dodatku zmakenniki pompy hamulcowej włoskiej produkcji to dramat plus brak serwa
Przeniesienie napędu : Niestety skrzynia biegów to największa kulą u nogi tego samochodu
Układ elektryczny : Układ elektryczny lubi szwankować po 35 latach
5,0
Całokształt
Łącznie w życiu miałem 3 Trabanty 1.1 do teraz użytkuję, zjeździłem tym samochodem cały kraj
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik ea111 kupiony na od VW i składany przez zakłady IFA, sam w sobie silnik jest idioto odporny i trzeba się postać by go zajechać
2,0
Skrzynia biegów
Niestety skrzynia biegów jest bolączką tego samochodu. Stworzona we współpracy NRD z czechosłowacją. Biegi motorycznie chodzą ze zgrzytam skrzynia zawsze cienkie w dodatku osłona kulki jak się wyrobi potrafi wypaść i dzięki temu wrzucimy max 3 i 4 bieg
5,0
Układ jezdny
Trabant generalnie jest niepozornym samochodem, jego atutem jest to iz jest bardzo zwrotny jeśli chodzi o zawracanie, minusem, że coraz częściej o części zamienne
3,0
Karoseria
Trzeba pilnować newralgicznych miejsc jak jaskółka czy nadkola tył
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zastrzeżeń
5,0
Ergonomia
Jak na moje jest git mimo iz mam 176 cm wzrostu, choć osoby wysokie mogą mieć problem.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W trabancie ogrzewanie jest dość mocno wydajne co może zdziwić, szybko się nagrzewa i w dodatku ciepło trzyma dość długo nawet jak się auto zostawi na parkingu zima na kilka h
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Na krótkie dystanse jest spoko, po dłuższych trasach czuć zmęczenie fortelem kierowcy.
5,0
Wyciszenie
Co? Jakie wyciszenie? Najlepiej wyrzucić wszelkie maty wyciszające bo trzymają tylko wilgoć jeśli dostaję się do auta
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Niestety części coraz mniej i trudniej dostępne.
5,0
Stosunek jakość/cena
Samochód który już nie stanieje odrestaurowane egzemplarze warto kupować i trzymać na lata tych aut powstało tylko 40 000
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Czasami trzeba sprawdzić gaźnik, elektryka po latach również czasem daje o sobie znać
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zjeździłem tym samochodem naprawdę dużo i długie trasy usterek poważnych nigdy nie miałem

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.1 41KM 30kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Trabant 1.1 N

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów